דרוזן יקבל מטורונטו חוזה בשווי 139 מיליון דולר

דרוזן. הצעה שאי אפשר לסרב לה
דרוזן. הצעה שאי אפשר לסרב לה |

גם ביל, באטום ודראמונד סיכמו על שכר של 9 ספרות. מוזגוב בלייקרס, נואה בניקס

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ב-NBA, שצפוי להיות אחד החמים בשנים האחרונות, נפתח בסערה עם הארכת החוזה של דמאר דרוזן בטורונטו. האולסטאר של הראפטורס ירוויח 139 מיליון דולר בחוזה לחמש שנים והיפוך לאחד השחקנים עם השכר הגבוה ביותר בליגה. עם זאת, יש לציין שבשלב זה כל הסיכומים הם בעל פה וחתימה רשמית תגיע רק בעוד שבוע.

 

שחקן נוסף שידע לנצל את העלייה בתקרת השכר הוא טימופיי מוזגוב שירוויח 64 מיליון דולר בחוזה לארבע שנים בלייקרס. הסנטר שזכה באליפות עם קליבלנד, יהיה הרכש הראשון של לוק וולטון בלוס אנג'לס, לאחר שהפסיד את האליפות כעוזר גולדן סטייט. הוא יחבור לג'ורדן קלארקסון שהאריך את חוזהו במועדון בארבע שנים בהם ירוויח 50 מיליון דולר. עוד שחקן שנמצא גבוה ברשימה של וולטון הוא אוון טרנר מבוסטון, כשלפי הדיווחים הרצון הוא הדדי.

 

 

ג'ואקים נואה יצטרף לדריק רוז בניו יורק, לאחר שהגיע לסיכום עם הניקס על חוזה לארבע שנים בשווי 72 מיליון דולר. נואה, שהיה אחד השחקנים האהובים בשיקאגו, מגיע לאחר העונה הגרועה בקריירה שלו בה בעמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-8.8 ריבאונדים ב-29 משחקים בלבד. מי שעשוי להצטרף אליו בתפוח הגדול הוא אריק גורדן שגורמים במועדון הגדירו אותו: "המטרה מספר 1 שלנו הקיץ".

 

נואה. האוהדים בשיקאגו יתגעגעו (AFP)

 

גם בוושינגטון לא התרגשו מהפציעות של ברדלי ביל וככל הנראה הגיעו איתו לסיכום על הארכת חוזה בחמש שנים נוספות בהם ירוויח 130 מיליון דולר. שחקן נוסף שעשוי לקבל חוזה מקסימלי הוא צ'נדלר פארסונס שמבוקש בפורטלנד וממפיס.

 

ניקולאס באטום ימשיך בחמש השנים הבאות בשארלוט. הפורוורד הצרפתי שהגיע לפני שנה בטרייד מפורטלנד יחתום על חוזה בשווי 120 מיליון דולר. גם הסנטר אנדרה דראמונד קרוב לסיכום זהה עם דטרויט.

 

ביל. חתימה שתשפיע על הסיכוי של דוסון? (gettyimages)

 

שחקן שנמצא במקום אחר לגמרי הוא ברנדון ג'נקינס, שלאחר שנה ראשונה בה ירד ממוצע דו ספרתי של נקודות, יגיע למבחנים בברוקלין ויקבל הצעה רק אם יצליח להרשים את הצוות המקצועי. במקביל, סרגיי קראסב יעזוב את הליגה הטובה בעולם ויצטרף לפרויקט שנבנה בזניט סנט פטרסבורג. הקבוצה שהוקמה לפני שנתיים, מגלגול של דינמו מוסקבה האזורית, תשחק בעונה הקרובה ב-VTB.

 

עוד שמות חמים בשוק ההעברות: לואל דנג, שסיים חוזה במיאמי "מבוקש מאוד" ביוטה, שעשוייים להקדים במירוץ את מינסוטה והקליפרס. מת'יו דלאבדובה, חביבו של דייויד בלאט, קיבל פניות מארבע קבוצות. בין המתעניינות ניתן למצוא את סקרמנטו, אטלנטה, דאלאס ומילווקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי