דיווח: גולדן סטייט תציע לאיגודלה כ-15 מיליון דולר לשנה

אנדרה איגודלה
אנדרה איגודלה | AFP

פורוורד האלופה צפוי להיפגש ביממה הקרובה עם ראשי הווריירס בניסיון לסכם על חוזה חדש לשלוש שנים. פגישה עם יוסטון הוגדרה כ"מעולה", אך נראה כי האפשרות נפלה בשל הצעה כספית נמוכה

(גודל טקסט)
 אנדרה איגודלה הוא ללא ספק אחד השחקנים החופשיים היותר מעניינים הנמצאים בשוק השחקנים שנפתח ב-NBA, אולם בשל תקרת השכר והשדרוג לו יזכה חברו בגולדן סטייט ווריירס סטף קרי דווקא הוא זה שעלול לשלם את המחיר.

בארצות הברית דיווחו ביממה האחרונה שאיגודלה כבר נפגש עם ראשי יוסטון רוקטס, בפגישה שלדעת כל המעורבים בה הוגדרה כ"מעולה", אך נפלה על ההצעה הכספית. זמן קצר לאחר מכן פורסם כי הווריירס מתכננים לשבת עם אחד מבכירי שתי האליפויות שהושגו תוך שלוש שנים ויציעו לו חוזה שינוע בין 13 ל-15 מיליון דולר.

 

  

מדובר בחוזה לשלוש שנים, מה שיקשה עד מאוד על ראשי גולדן סטייט שצפויים להאריך גם את חוזהו של קליי תומפסון בעונה נוספת. איגודלה מעוניין להישאר בקבוצה, אולם בשל העובדה כי הוא חופשי לחתום היכן שרק יחפוץ, הוא מנסה לנצל זאת כדי ללחוץ את הווריירס לשלם לו שכר גבוה ככל הניתן תחת המגבלות הקיימות.


איגודלה עם קרי. ה-MVP של פלייאוף 2015 יישאר? (AFP)


כבר פורסם שאיגודלה נפגש עם ראשי סן אנטוניו ספרס, פגישה אותה הוא ביקש, וכי יוסטון הציעה לו פחות מ-10 מיליון דולר לעונה על אף שמבחינת ציפיות ומעמד ענו הרוקטס על דרישותיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי