איגודלה נשאר אצל גולדן סטייט, פול מילסאפ קרוב לדנבר

איגודלה
איגודלה | AFP

הפורוורד הוותיק ימשיך במדי האלופה עם 48 מיליון דולרים בשלוש שנים. רדיק נודד לפרויקט הצעיר בפילדלפיה. חוזה יפה לאקס מכבי ת"א ג'ו אינגלס ביוטה, פי. ג'יי טאקר סיכם לארבע עונות ביוסטון

(גודל טקסט)
אנחנו נכנסים לעוד יום של חודש יולי וזה אומר לא מעט חדשות משוק השחקנים החופשיים ב-NBA. הכל כאן.


*ג'יי. ג'יי רדיק הוותיק עזב גם הוא כמו כריס פול את לוס אנג'לס קליפרס וסיכם בפילדלפיה. מעט ניסיון לסגל הצעיר והמבטיח בפילי. גם אמיר ג'ונסון ששיחק בבוסטון וקודם לכן בטורונטו ונחשב שחקן חופשי, סיכם לעונה במדי הסיקסרס.




*אחרי שמועות על עזיבה, הפורוורד הוותיק אנדרה איגודלה חתם לעוד שלוש שנים אצל האלופה גולדן סטייט ווריירס עבור 48 מיליון דולר. 16 מיליון דולר בעונה, לא רע.


This Just In: Andre Iguodala has agreed to a deal to return to the Warriors, per @wojespn. pic.twitter.com/MW6mneHCNa

— SportsCenter (@SportsCenter) July 2, 2017

*אקס מכבי תל אביב ג'ו אינגלס האוסטרלי זכה לחוזה מכובד של 52 מיליון דולרים בארבע שנים אותן ירוויח ביוטה ג'אז. הפורוורד נשאר בסולט לייק סיטי.


*הגארד הספרדי הוותיק חוסה קלדרון נודד לסגנית האלופה קליבלנד. קלדרון בן ה-35 סיכם לעונה אצל הקאבלירס בחוזה מינימום לשחקן וותיק של 2.3 מיליון דולר בעונה. טוב, הוא כבר בן 35.


This Just In: Joe Ingles has agreed to a four-year, $52 million deal to stay with the Jazz.

More: https://t.co/xvTIBe3BOIpic.twitter.com/4DejTu8bQJ

— SportsCenter (@SportsCenter) July 2, 2017

*ועוד אצל קליבלנד. על פי דיווחים הקאבס בניסיון לשלוח את אימן שמפארט ליוסטון ובכך לחסוך את עלות שכרו שמוערך ב-10 מיליון דולר בעונה. יחד עם זאת, ישנו דיווח כי אקס הפועל חולון פי. ג'יי טאקר הגיע לסיכום עם הרוקטס לארבע שנים.


Free agent P.J. Tucker has reached agreement on a deal with the Houston Rockets, league sources tell The Vertical.

— Shams Charania (@ShamsCharania) July 2, 2017

*למרות ההערכות שיעבור למינסוטה, הפורוורד פול מילסאפ מתקרב דווקא לדנבר. מילסאפ בן ה-32 שסיים חוזה אחרי ארבע עונות באטלנטה, נפגש עם נציגי הנאגטס כאשר מינסוטה רק בעמדת המתנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי