דונאלד טראמפ: ההזמנה של סטף קרי לבית הלבן מבוטלת

טראמפ. גרם למהומה
טראמפ. גרם למהומה | צילום: AFP

נשיא ארצות הברית החליט לבטל את הזמנתו של גארד גולדן סטייט ווריירס, שאמור להגיע עם קבוצתו למפגש המסורתי לוושינגטון, לאחר שהתבטא נגד הביקור. גם לברון ג'יימס יצא להגנת כוכב האלופה

(גודל טקסט)
דונאלד טראמפ וסטף קרי פותחים חזית אחד נגד השני. נשיא ארצות הברית ערך היום (שבת) מסיבת עיתונאים ובה אמר שהוא אינו מעוניין שהגארד של אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס, יגיע עם קבוצתו לבית הלבן.


קרי, שביקר בבית הלבן עם קבוצתו בזמן כהונתו של ברק אובאמה, התראיין אתמול ואמר: "אני לא רוצה ללכת. אבל זה לא רק אני הולך לבית הלבן, אלא ארגון שלם, זו קבוצה. בין אם נלך או לא, הדעה שלי לא תשתנה".



טראמפ הגיב לדבריו של הקלעי הפנומנלי של גולדן סטייט: "להגיע לבית הלבן עם קבוצה אלופה נחשב לכבוד גדול. סטף קרי מהסס האם להגיע, ולכן ההזמנה שלו מבוטלת".


מי שמיהר לצאת להגנתו של קרי ושחקני האלופה הוא לברון ג'יימס, כוכב קליבלנד קבליארס: "קרי כבר אמר שהוא לא מתכוון להגיע, ולכן זה לא שהייתה הזמנה. לבקר בבית הלבן היה כבוד גדול עד שאתה הופעת!", צייץ "המלך".


U bum @StephenCurry30 already said he ain't going! So therefore ain't no invite. Going to White House was a great honor until you showed up!

— LeBron James (@KingJames) September 23, 2017


קבוצות אלופות בארצות הברית מבקרות בבית הלבן עוד מ-1865, אבל מסורת ארוכת השנים הזו הפכה לבעייתית מאז בחירתו של טראמפ לנשיא ארצות הברית. כמו כן, זו אינה הפעם הראשונה שבגולדן סטייט הביעו התנגדות לכהונתו של טראמפ, כאשר גם המאמן סטיב קר התבטא כנגד הנשיא המכהן. 


קרי במסיבת העיתונאים אמש.
קרי במסיבת העיתונאים אמש. "הדעה שלי לא תשתנה" (טוויטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי