כספי סחט תשואות בניצחון האלופה, עוד שיא היסטורי להארדן

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

גולדן סטייט כבר פיגרה ב-16 מול וושינגטון, אך הכניסה של כספי (8 נק' ו-3 כדורים חוזרים) סידרה לה קאמבק מרשים. כוכב יוסטון להט מול שארלוט ועלה למקום העשירי בטבלת הטריפל דאבל. הפסד בכורה לסן אנטוניו

(גודל טקסט)
שבעה משחקים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) בליגת ה-NBA. במוקד: מינסוטה גברה על אוקלהומה בתום דרמה גדולה, ג'יימס הארד המשיך לככב במדי יוסטון וסן אנטוניו ספגה הפסד בכורה העונה. מאוחר יותר, עומרי כספי גרף תשואות ראשונות מהקהל הביתי באורקל ארנה, בניצחון גולדן סטייט. 


גולדן סטייט – וושינגטון 117:120 

אחרי פתיחת עונה שכללה פציעה מאכזבת, עומרי כספי הגיע לעונת 2017/18. האלופה שוב נקלעה לפתיחת משחקה רעה, וירדה לפיגור במחצית של 67:53 כאשר כבר ברבע השני הורחק בארדלי ביל בעקבות מריבה עם דריימונד גרין, שגם הורחק. בפיגור 16, סטיב קר ניסה להעיר את שחקניו ושלח לפרקט את כספי, שהצליח לייצר את מדד הפלוס מינוס האיכותי ביותר (פלוס 17), שסידר לו תשואות מהקהל המקומי באורקל ארנה. גולדן סטייט הצליחה לייצר ריצת 0:9, החזיקה ביתרון שבע נקודות שתי דקות לסיום. חשבתם שזה נגמר? האורחת לא התייאשה, מיקס ירה שלשה מופלאה וצימק לנקודה אך החטאה של ג'ון וול (20 נקודות ו-14 כדורים חוזרים) סידרה ללוחמים ניצחון נוסף. קווין דוראנט בלט עם 31 נקודות, סטף קרי אכזב מחוץ לקשת אך תרם 20 נקודות וכספי הסתפק בשמונה נקודות, שלושה כדורים חוזרים, אסיסט וחטיפה.


מינסוטה – אוקלהומה 116-119

דרמה גדולה בסיומה הוולבס חייכו בגדול. 12 שניות לסיום, המארחת הובילה בשתי נקודות וג'ף טיג היה במצב לסגור את הסיפור. הרכז החטיא את הזריקה השנייה שלו וסידר ל-OKC אפשרות לנצח את המשחק. כרמלו אנתוני (23 נקודות) לקח אחריות אך החטיא את הזריקה והוריד את אוקלהומה למאזן שלילי של 3:2. קרל אנתוני טאונס כיכב במדי מינסוטה עם 33 נקודות ו-19 כדורים חוזרים. ראסל ווסטברוק הוביל את המפסידה עם 27 נקודות, תשעה אסיסטים ושמונה כדורים חוזרים. הצלע השלישית במשולש הכוכבים של אוקלהומה, פול ג'ורג', הסתפק ב-23.



אורנלדו – סן אנטוניו 87-114

הפסד בכורה כואב לגרג פופוביץ' כשהמג'יק עלו לפסגת המזרח. אורלנדו פתחה בצורה נהדרת, הובילה 18:32 ברבע הראשון והותירה את הספרס חסרת מענה עד לסיום. האורחת הציגה אחוזים רעים מהשדה (33.7 מהשדה, ורק 16.7 מחוץ לקשת). לעומתם, אוון פורנייה ירה 25 נקודות (4 מ-4 מחוץ לקשת). ג'ונתן סימונס הוסיף 17. למרכוס אולדריג' היה בגדר נקודת האור היחידה של סן אנטוניו עם 24 נקודות ו-11 כדורים חוזרים.



הפסד כואב. פופוביץ' (AFP) 


שארלוט – יוסטון 109:93

שמונה שחקנים בלבד של הרוקטס הספיקו, במיוחד כשאחד מהם הוא ג'יימס הארדן. הכוכב קלע 27 נקודות, הוסיף 11 אסיסטים והוריד 10 כדורים חוזרים בדרך למקום העשירי בטבלת הטריפל דאבל. הגארד המזוקן השתווה לג'ון האבליצ'ק עם 32 בקריירה. גם דווייט הווארד עסק בשיאים. הסנטר של שארלוט הפך לראשון שקוטף 15 כדורים חוזרים לפחות בכל משחק מחמשת המשחקים הראשונים, בדיוק כמו צ'ארלס בארקלי ב-1999. לצערם של ההורנטס, יום נהדר מחוץ לקשת של אריק גורדן (25 נקודות) וריאן אנדרסון (21) עם שש שלשות כ"א סגרו את הסיפור בדרך למאזן 1:5.


אטלנטה – דנבר 105:100
ההוקס עם הפסד חמישי ברציפות ונדמה שהם בדרך לעונה מאכזבת מאוד. ניקולה יוקיץ' בלט עם 18 נקודות ו-15 כדורים חוזרים. לשמחתו, וויל בארטון וגארי האריס תרמו 18 כ"א. דניס שרודר קלע 20 נקודות אצל המפסידה.


ניו יורק ניקס – ברוקלין 86:107
תגידו מזל טוב לניקס, שחגגה ניצחון ראשון העונה ועוד עשתה את זה בדרבי. קריסטפס פורזינגיס היה בלתי עציר עם 30 נקודות ותשעה כדורים חוזרים. הלטבי המופלא הוא הראשון מאז פטריק יואינג ב-1993 שמצליח לקלוע יותר מ-100 נקודות ו-30 כדורים חוזרים בארבעת המשחקים הראשונים במדי הניקס. הנטס הסתפקו ב-15 נקודות של דיאנג'לו ראסל בדרך להפסד שלישי העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי