קריאות "MVP" לעבר כספי: "דוראנט עוצר את ההתקדמות שלי"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

אוהדי גולדן סטייט מרוצים מהיכולת של הישראלי שקלע 13 נק' ב-101:125 על מינסוטה: "המאמן סטיב קר חדר ללב שלי". הפרשנים מחמיאים: "אולי כדאי לתת לו מקום של קבע ברוטציה"

(גודל טקסט)
בגולדן סטייט מרוצים מהיכולת שהפגין עומרי כספי במהלך ה-101:125 על מינסוטה. הפורוורד הישראלי קלע 13 נקודות (4 מ-6 ל-3, 1 מ-1 ל-3, ו-2 מ-3 מקו העונשין), לקח שלושה כדורים חוזרים, מסר שני אסיסטים וחטף כדור אחד ב-20 דקות שקיבל מהמאמן סטיב קר.


"אני מרגיש שאני מסוגל לשחק כדורסל", אמר כספי בסיום. "אני משתדל לא לחשוב יותר מדי ופשוט לשחק את המשחק שלנו. זה כיף. המאמן סטיב קר הוא אדם נהדר, הוא פשוט חדר ללב שלי". הנציג שלנו בליגה הטובה בעולם התייחס בחיוך לקריאות של האוהדים "MVP" לעברו בדקות הסיום: "קווין דוראנט עוצר את ההתקדמות שלי".



"אני מנסה להיות מקצוען שעושה את התפקיד שלו בקבוצה", הוסיף קפטן נבחרת ישראל. "בכל פעם שהמאמן יצטרך אהיה מוכן, אכנס למשחק, אביא אנרגיות ואשחק חזק. סטיב יודע את זה ואני שמח וגאה בעצמי על כך. יש חברים נהדרים מסביבי שעוזרים לי לעשות את מה שאני עושה. אני נהנה מכל רגע ורוצה להמשיך במצב הזה".


גם הפרשנים מחמיאים לתצוגה הנהדרת. "כספי מתאים לגולדן סטייט כי הוא פשוט יודע לשחק כדורסל", אמר מרכוס תומפסון. "אולי כדאי לתת לו מקום של קבע ברוטציה", הוסיף עמיתו, דני לרוקס.



Casspi fits so well with the Warriors because he just knows how to play basketball

— Marcus Thompson (@ThompsonScribe) November 9, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי