טראמפ: הייתי צריך להשאיר את שחקני הכדורסל בכלא בסין

דונאלד טראמפ וליאנג'לו בול
דונאלד טראמפ וליאנג'לו בול | טוויטר

נשיא ארה"ב הגיב בזעם לדבריו של לבאר בול ("לא נכון שטראמפ עזר לנו") לאחר שסייע בשחרורו של ליאנג'לו וחבריו ממכללת UCLA מהמעצר במזרח הרחוק: "הם ניצלו משנים בכלא"

(גודל טקסט)
המאבק בין נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ ללבאר בול עולה מדריגה. כזכור, שלושה שחקני מכללת UCLA, בהם אחיו של שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול, ליאנג'לו, עוכבו בסין בחשד לגניבה ממספר חנויות בעיר האנגז'ו.


טראמפ, ששהה באותו הזמן בסין, נפגש עם נשיא המדינה, שי ג'ינפינג, וביקש ממנו לאפשר לשלושת השחקנים הצעירים לחזור בשלום לארה"ב. השלושה אכן שוחררו, אבל בול האב אמר: "כולם רוצים להראות כאילו טראמפ עזר לנו, זה ממש לא נכון".




הדברים העלו את חמתו של הנשיא שצייץ בחשבון הטוויטר: "עכשיו כששלושה שחקני כדורסל יצאו מסין וניצלו משנים בכלא, לבאר בול, אבא של ליאנג'לו, לא מקבל את מה שעשיתי עבור הבן שלו וחושב שלגנוב זה לא ביג דיל. הייתי צריך להשאיר אותם בכלא".


Now that the three basketball players are out of China and saved from years in jail, LaVar Ball, the father of LiAngelo, is unaccepting of what I did for his son and that shoplifting is no big deal. I should have left them in jail!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 19, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי