טרייד באמצע הלילה: הקליפרס שלחו את בלייק גריפין לדטריוט

בלייק גריפין
בלייק גריפין | אתר רשמי

הבחירה מספר 1 של דראפט 2009 ישחק לראשונה בחייו בקבוצת NBA שאינה זאת שבחרה בה, כשאת הדרך ההפוכה יעשו אייברי בראדלי, בובאן מריאנוביץ' וטוביאס האריס. בוסטון שרדה מותחן, מילווקי גברה על פילי

(גודל טקסט)
טרייד מפתיע התרחש הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA כשלוס אנג'לס קליפרס העבירה בטרייד את הכוכב הגדול שלה, בלייק גריפין, לדטריוט וקיבלה תמורתו את טוביאס האריס, אייברי בראדלי, בובאן מריאנוביץ' ושתי בחירות דראפט (אחת סיבוב ראשון ואחת שני). בנוסף דטריוט תקבל את וילי ריד וברייס ג'ונסון.


האתלט העצום של הקליפרס יעבור לראשונה בחייו לקבוצה אחרת, אחרי שנבחר ראשון בדראפט 2009 על ידי קבוצתו, ומעולם לא עזב. הדבר ככל הנראה יוביל לבניה מחדש של הבעלים סטיב באלמר, והכוונה כרגע היא ככל הנראה לשלוח גם את דיאנדרה ג'ורדן ולו וויליאמס.



במקביל, היו גם משחקים הלילה, כשבמוקד שרדה בוסטון מותחן בדנבר וניצחה 110:111. קיירי אירווינג הצטיין והוליך את הסלטיקס ליתרון דו ספרתי במחצית הראשונה. הנאגטס שבו למשחק בזכות מייסון פלאמלי וגארי האריס הנפלאים, ובסיומו של הרבע השלישי עמדה המארחת על יתרון 80:82. כאן שוב נכנס לפעולה קיירי, שעם 27 נקודות בסך הכל, ובעזרת 20 נקודות של ג'ייסון טייטום ושלשה גדולה של ג'יילן בראון, הבטיח את הניצחון.


The result. pic.twitter.com/kKPO36yF2o

— Denver Nuggets (@nuggets) January 30, 2018

תוצאות נוספות
מילווקי באקס – פילדלפיה 76סיקרס 95:107
אינדיאנה פייסרס – שארלוט הורנטס 96:105
דאלאס מאבריקס – מיאמי היט 95:88
אטלנטה הוקס – מינסוטה טימברוולבס 100:105
ממפיס גריזליס – פיניקס סאנס 109:120

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי