אין מקום לטעויות: מילווקי חייבת ניצחון כדי להציל את העונה

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | AFP

אחרי שהפסידו משחק שלישי ברציפות לראשונה השנה, הבאקס יעלו עם הגב אל הקיר למשחק השישי בגמר המזרח נגד טורונטו. מה מאזנו של מייק בודנהולצר במשחקי הדחה ומי האיש שחייב לעזור ליאניס?

(גודל טקסט)

ברור לכל מה יעמוד על הכף הלילה (בין שבת לראשון), כאשר טורונטו ראפטורס תארח את מילווקי באקס במשחק השישי של סדרת גמר המזרח. הקבוצה מקנדה ניצחה בשלושת העימותים האחרונים ותוכל להשלים הלילה העפלה היסטורית לגמר ה-NBA, לראשונה בתולדותיה. לבאקס, שסיימו במאזן הטוב בליגה בעונה הסדירה והובילו על הראפטורס 0:2 בגמר האזורי, אין יותר מקום לטעויות לאחר שרשמו לראשונה העונה רצף של שלושה הפסדים.

"זהו משחק הדחה, זו עובדה שאין מנוס ממנה", אמר מאמן הירוקים-לבנים, מייק בודנהולצר, שמחזיק במאזן מדאיג במשחקים שכאלה: בכל ארבע הפעמים בהן עלה עם הגב אל הקיר לאורך הקריירה, הוא הפסיד. האיש על הקווים דיבר גם על חשיבות המנוחה של יאניס אנטטוקומפו, שעבר את 40 הדקות רק במשחק השלישי בסדרה: "אתה חייב להיות מסוגל להוציא לפועל ולתת תפוקה, בייחוד ברבע הרביעי, כך שאני מרוצה מאיך שאנחנו משתמשים בו". המועמד לתואר ה-MVP ינסה להוביל את קבוצתו לשוויון בסדרה ולשמור על הסיכוי לעלות לגמר ראשון מאז 1974.

מי שיהיה חייב לעזור ליווני הוא כריס מידלטון, שרשם רק 2/9 מהשדה במשחק מספר חמש ולקח פחות מעשר זריקות בפעם השנייה בסדרה. בודנהולצר גיבה את הכוכב שלו והדגיש את עשרת האסיסטים שחילק במשחק האחרון: "הכדור עובר אצלו בידיים והוא מקבל החלטות מצוינות, הוא עושה דברים חיוביים מאוד שמשפיעים על הקבוצה בבירור".

מאזן מדאיג במשחקי הדחה. מייק בודנהולצר (AFP)
מאזן מדאיג במשחקי הדחה. מייק בודנהולצר (AFP)

גם בטורונטו מבינים את גודל המעמד. "משחקים שכאלה מכריעים את גורלן של כל אחת מהקבוצות", אמר מאמן הקבוצה ניק נרס. הראפטורס ניצחו רק פעמיים בביקור הקודם שלהם בגמר המזרח, אז הפסידו 4:2 בסדרה נגד קליבלנד של לברון ג'יימס. הקאבס הדיחו את הקנדים בסוויפ בשתי העונות האחרונות, אך עזיבתו של לברון למערב וההגעה של קוואי לאונרד לטורונטו, הביאו את הראפטורס לעמדה הטובה ביותר בתולדות המועדון. מה שבטוח, זה לא הולך להיות קל: "עד כמה שכל מפגש עד כה היה קרב קשוח, אני צופה שהמשחק הלילה יהיה הקשוח מכולם", הוסיף נרס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי