סוף הרצף? קליי תומפסון בספק למשחק השלישי בסדרת הגמר

קליי תומפסון
קליי תומפסון | Gettyimages

לאחר 120 הופעות רצופות בפלייאוף, כוכב גולדן סטייט עלול להיעדר מהמפגש הקרוב עם טורונטו בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. לוני סובל משבר בעצם הבריח, ככל הנראה לא ישוב לשחק העונה

(גודל טקסט)
הפלייאוף התובעני ממשיך לגבות קורבנות מאלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס. הסנטר המחליף קוון לוני צפוי להחמיץ את שאר המשחקים בסדרת הגמר, לאחר שבדיקת MRI אבחנה אצלו שבר בעצם הבריח. הווריירס אישרו אמש (שני) כי הסנטר ייעדר "לתקופה בלתי מוגדרת". כעת, גולדן סטייט תהיה הרבה יותר תלויה בדימרקוס קאזינס, שרק השבוע חזר מפציעה של חודש וחצי ועדיין לא נמצא בשיא כושרו. גם אנדרו בוגוט צפוי לקבל מנת דקות משמעותית יותר.


אך סימן השאלה המדאיג יותר מבחינת האלופה מרחף מעל קליי תומפסון. הקלע פספס את חמש הדקות האחרונות של המשחק השני בסדרה נגד טורונטו לאחר שנפל לא טוב מקליעת ניתור ולאחר שגם הוא עבר MRI, הקבוצה אישרה כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי של רגלו השמאלית. תומפסון מוגדר כרגע בספק למשחק הקרוב (בין רביעי לחמישי) אך במחנה של 'הלוחמים' הביעו אופטימיות, שכן הנזק לא נחשב גדול והגארד צפוי לעבור טיפול משקם עד למשחק השלישי. בשמונה השנים שלו בליגה, תומפסון לא פספס משחק פלייאוף אחד, כשהוא עומד כרגע על רצף של 120 הופעות.


כזכור, גולדן סטייט עדיין מחכה לשובו של קווין דוראנט, שנפצע לפני כחודש בסדרה נגד יוסטון ועדיין לא ידוע אם יוכל לסייע לקבוצתו בסדרת הגמר הנוכחית. בנוסף, אנדרה איגודאלה מתמודד גם הוא עם פציעה מתמשכת בשריר התאומים. הווריירס, שיארחו את שני המשחקים הקרובים בסדרה, יקוו שהקאדר שלהם יצליח לסחוב את השבועיים הקרובים בכושר מספיק טוב כדי להגן על התואר ולזכות באליפות רביעית בחמש השנים האחרונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי