כריס פול הפריך את השמועות על מעבר: "אני אהיה ביוסטון"

כריס פול
כריס פול | Yong Teck Lim/Getty Images

למרות הדיווחים על קרע בינו לבין ג'יימס הארדן, הרכז טען שהוא ימשיך במדי הרוקטס והסביר שהבעיה היחידה בקבוצה היא סיום עונה ללא אליפות: "מעולם לא ביקשתי טרייד. מאז שהגעתי, הדבר היחיד שחשוב לנו הוא לנצח"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
רכזה של יוסטון רוקטס, כריס פול, הפריך את השמועות על קרע בינו לבין ג'יימס הארדן ועל כך שדרש לעבור בטרייד בעקבות המתח בין השניים. "מעולם לא ביקשתי טרייד", אמר אתמול (ראשון) פול בראיון ל'יוסטון כרוניקל', "אני אהיה ביוסטון ואני מאוד שמח על כך".


בשבוע שעבר היו דיווחים רבים בארצות הברית שדיברו על מתח גדול בין שני הכוכבים של הרוקטס וטענו שהקרע בין השניים בלתי ניתן לאיחוי. דריל מוריי, המנהל המקצועי של יוסטון, הכחיש את קיומו של איזשהו פער בין השניים וטען כי בסך הכל מדובר בשני שחקנים שרעבים לזכות באליפות והוסיף שהוא רואה לחיוב את העובדה שיש מתח בקבוצה בעקבות הרצון לנצח.


כשנשאל לגבי בעיות ביחסים עם הארדן או עם המועדון כולו, פול הגיב שהבעיה היא לסיים את העונה ללא תואר: "יש רק קבוצה אחת שמנצחת בסוף העונה. הדבר היחיד שחשוב לנו מאז שהגעתי ליוסטון הוא להשיג ניצחונות, זה תמיד הדבר הכי חשוב".




אחרי שהודחו על ידי גולדן סטייט בארבע מחמש העונות האחרונות, פציעותיהם של קווין דוראנט וקליי תומפסון מציבות את הרוקטס כמועמדים המובילים לאליפות המערב והעפלה לגמר ה-NBA בעונה הבאה, לפחות כרגע, לפני ששוק השחקנים החופשיים נפתח. לשם כך, הם יצטרכו את שני הכוכבים הבכירים שלהם על אותו התדר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי