דיווח: בוסטון סלטיקס מועמדת בכירה לצרף את קמבה ווקר

קמבה ווקר
קמבה ווקר | AFP

פרסומים בארצות הברית טוענים לפערים גדולים בין הרכז לשארלוט הורנטס, הקבוצה היחידה שבה שיחק מאז שהגיע לליגה ב-2011. בנוסף לירוקים, גם דאלאס מאבריקס וניו יורק ניקס מעוניינות לקלוט את השחקן

(גודל טקסט)
שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, שייפתח בתחילת השבוע הקרוב (בלילה בין ראשון לשני), צפוי להיות לוהט מאי פעם. אחד הכוכבים הבכירים שיוכלו לנחות ביעד חדש הוא קמבה ווקר, עליו דיווח היום (חמישי) כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי שבוסטון סלטיקס נראית כמועמדת הבכירה להחתימו. על פי הדיווח, הקבוצה מהמזרח צפויה להציע לווקר 141 מיליון דולר לארבע שנים.


הרכז שיחק בשארלוט הורנטס בשמונה השנים מאז שנבחר בדראפט 2011 והצהיר לא מכבר כי הוא מרגיש בבית בקבוצה, ומבחינתו הישארות בה היא האופציה המועדפת, אך כתב The Athletic שאמס חראנייה צייץ היום כי התגלו פערים גדולים בשיחות בין הצדדים, מה שפתח את הדלת לסלטיקס וגם לדאלאס מאבריקס וניו יורק ניקס להחתים את ווקר.


לבוסטון, שכמעט בוודאות תאבד את קיירי אירווינג בשוק החופשי ובנוסף נותרה לא מזמן ללא אל הורפורד שהחליט להשתחרר מחוזהו, יש כמעט 25 מיליון דולר פנויים תחת תקרת השכר ועל מנת לצרף את ווקר היא כנראה תיאלץ להיפטר מחוזהו של טרי רוז'ייר, שצפוי להשתכר 9.2 מיליון בעונה הקרובה.




ווקר בן ה-29 הוא בוגר מכללת קונטיקט, אותה הוביל לאליפות המכללות על חשבונו של מאמן הסלטיקס הנוכחי בראד סטיבנס. ב-2018/19 הוא סיפק את עונת השיא שלו בקריירה, עם ממוצעים של 25.6 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק, מה שהקנה לו בחירה לחמישיות משחק האול-סטאר לראשונה מאז שהגיע לליגה וגם בחירה לחמישייה השלישית של העונה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי