ראסל ווסטברוק הוצג ביוסטון: "המטרה היא לזכות באליפות"

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | האתר הרשמי

כוכב העל התאחד עם ג'יימס הארדן בטקסס וסיפר במסיבת העיתונאים: "אנחנו משלימים אחד את השני, עשינו את זה בעבר. כדי לנצח, אתה חייב להקריב משהו". היו"ר מורי: "כשמחברים שני MVP, יוצאים דברים טובים"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
משהו חדש וגדול מתחיל ביוסטון: הרוקטס הציגו היום (שישי) רשמית את הרכש החדש ראסל ווסטברוק, שיתאחד עם חברו ג'יימס הארדן. השניים ינסו להחזיר את יוסטון לגמר, אחרי שנים של חוסר הצלחה בפלייאוף, ואולי להביא אליפות ראשונה לעיר הטקסנית מאז שהביסו את אורלנדו מג'יק בארבעה משחקים ב-1996.


יו"ר הקבוצה דריל מורי אמר: "בכל פעם שקבוצה מחברת יחד שני MVP, זה עובד טוב עבורה. ככה זה לפחות בשנים האחרונות". ווסטברוק הגיע בטרייד במסגרתו עזב את הקבוצה כריס פול, ומורי ניצל את ההזדמנות על מנת להיפרד מהכוכב: "הוא היה לוחם גדול עבורנו, אבל כדי להביא שחקנים מעולים אתה חייב לשחרר כמה".


ווסטברוק סיפר: "כדי לנצח, אתה חייב להיות מסוגל להקריב חלק מהמשחק שלך, ומה שמשותף לי ולג'יימס הוא ששנינו מבינים את זה. לשנינו יש מטרה משותפת והיא לזכות באליפות. אני לא חייב לגעת בכדור כדי להשפיע על המשחק, אני יכול לעשות דברים אחרים על הפרקט כדי להבטיח שיש לנו סיכוי טוב יותר לנצח".




שני כוכבי העל שיתפו פעולה לשלוש שנים באוקלהומה סיטי ת'אנדר, אותה הובילו בעונתם האחרונה יחד לגמר ה-NBA רק כדי להפסיד למיאמי היט של לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש.


"אנחנו משלימים אחד את השני על המגרש, עשינו את זה מצוין באוקלהומה", הוסיף ווסטברוק, "זאת תהיה הזדמנות מצוינת להביא את האליפות ליוסטון, הזדמנות לעשות דברים אדירים וגם ליהנות קצת. אני נרגש".


כשנשאל מה הוא חושב על יוסטון, ענה הפוינט-גארד: "חם פה כמו גיהינום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי