חוזר לאמריקה: נבן ספאחיה מונה לעוזר מאמן ממפיס גריזליס

ספאחיה
ספאחיה | אודי ציטיאט

הקרואטי, שפוטר ממכבי תל אביב בתחילת העונה האחרונה, יחזור לליגה הטובה בעולם כעוזרו של טיילור ג'נקינס. גם ויטלי פוטאפנקו ו"סקוני" פן הוחתמו כעוזרים. המאמן: "אנו נרגש לעבוד עם צוות שהצליחו בכל הרמות"

(גודל טקסט)
נבן ספאחיה חוזר ל-NBA. לאחר שפוטר ממכבי תל אביב בתחילת העונה האחרונה, הקרואטי מונה היום (שני) לעוזר מאמן ממפיס גריזליס, שהחליפה את כל צוות האימון שלה בקיץ הנוכחי. אקס הצהובים מחזיק ברזומה שלו ניסיון בן שלוש שנים בליגה הטובה בעולם, לאחר ששימש כעוזר מאמן אטלנטה הוקס בשנים 2014-2017. על הספסל של "הדובים" הוא יעזור לטיילור ג'נקינס, שיתפקד כמאמן ראשי לראשונה בקריירה לאחר תקופה תחת מייק בודנהולצר במילווקי באקס.


יחד עם ספאחיה הוחתמו כעוזרים שחקן העבר האוקראיני, ויטלי פוטאפנקו וכוכב היורוליג לשעבר, ג'יימס "סקוני" פן. הקרואטי החזיר למכבי תל אביב את האליפות בעונת 2017/18, לאחר שלוש שנות בצורת. הקדנציה הראשונה שלו בצהוב הייתה בעונת 2006/07 וגם אז הוא הניף את הצלחת.


מאמן הגריזליס טיילור ג'נקינס אמר: "אני מתרגש להכריז על צוות האימון שלנו. אנחנו מקבלים את פניה של קבוצת מאמנים מנוסה, שהצליחה בכל הרמות הן כשחקנים והן כמאמנים. הניסיון שלהם יועיל לכל אחד בארגון שלנו. מעל הכל, אני נרגש לעבוד עם אנשים נהדרים שיעזרו לנו ליצור אווירה תחרותית, מוכוונת שיפור, חיובית ונטולת אגו עבור השחקנים שלנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי