מעידה ראשונה: ארצות הברית הפסידה 98:94 באוסטרליה

מיילס טרנר
מיילס טרנר | Daniel Pockett/Getty Images

בהכנה הלפני אחרונה שלה למונדובאסקט, נכנעו האמריקאים להופעה אדירה של פאטי מילס, שחקנו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו שקלע 30 נקודות

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות במשחקי ההכנה שלה, הגיעה התקלה הראשונה של נבחרת ארצות הברית: הבוקר (שבת) החבורה של גרג פופוביץ' נכנעה 98:94 באוסטרליה, דווקא לקבוצה אותה ניצחה די בקלילות רק לפני יומיים ורשמה למעשה הפסד ראשון אי פעם לאוסטרליה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ודווקא ברגעי ההכרעה קרסה ארה"ב. בהפסקה היא עוד הוליכה 48:49 וברבע השלישי היתרון האוסטרלי היה זעיר במיוחד והרבע הרביעי החל ב-76:78 לזכות המקומיים, אבל במהלך הדקות האחרונות הגיעה ריצה אוסטרלית כל הדרך לניצחון שהימם את ארה"ב.

פאטי מילס מסן אנטוניו ספרס קלע 30 נקודות והיה למעשה האחראי להפסד של פופוביץ', מאמנו ב-NBA, והוא זכה לסיוע של אנדרו בוגוט שקלע 16 נקודות וקטף 9 ריבאונדים מול חבריו לשעבר ל-NBA. מנגד, קמבה ווקר קלע 22 נקודות והאריסון בארנס הוסיף 20, אבל זה לא הספיק כדי למנוע הפסד שהאמריקאים לא ראו אותו מגיע.

משחק ההכנה הבא של ארצות הברית יהיה גם האחרון שלה לקראת אליפות העולם ביפן, בעוד יומיים נגד קנדה. ב-1.9 תעלה ארה"ב לפרקט במסגרת האליפות ובמשחק הראשון תפגוש את צ'כיה ולאחר מכן את טורקיה ויפן שאיתה בבית.


מיילס מכניע את ארה"ב (Kelly Defina/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי