האזינו להקלטה: קאזינס חשוד באיום לרצח על אשתו לשעבר

דמרקוס קאזינס
דמרקוס קאזינס | Stacy Revere/BIG3 via Getty Images

אודיו של שיחת טלפון בין השתיים דלף לאתר TMZ ובה נשמע אדם שאומר לאקסית של הסנטר, כריסטי ווסט: "אני אוודא שתקבלי כדור בראש". ווסט הגישה תלונה במשטרה וביקשה להוציא נגדו צו הרחקה

(גודל טקסט)
דמרקוס קאזינס עשוי להסתבך בצרות גדולות מאוד בקרוב. הסנטר, שהיה אמור לשחק במדי לוס אנג'לס לייקרס בעונה הקרובה אך קרע את הרצועה הצולבת בברכו לפני כשבועיים, איים לכאורה על חברתו לשעבר ברצח, בשיחת טלפון בין השניים שהודלפה היום (שלישי) לאתר TMZ. כריסטי ווסט, האקסית של קאזינס, אמרה שהאיום הגיע לאחר שסירבה לאפשר לבנם של השניים להיווכח בחתונה של השחקן בשבת האחרונה.


בהקלטת האודיו של שיחת טלפון שהתקיימה ב-23 לאוגוסט, נשמע אדם שמדבר עם ווסט ואומר: "אשאל בפעם האחרונה לפני שאני לוקח את זה לרמה אחרת. אפשר שהבן שלי יהיה כאן בבקשה?". כאשר ווסט עונה שלא, הצד השני אומר: "אני הולך לוודא שתקבלי כדור בראש".


ווסט אמרה שהקול בהחלטה הוא זה של קאזינס והיא מסרה את ההקלטה לתחנת המשטרה במובייל, אלבמה. בנוסף, היא הגישה בקשה לצו הרחקה נגד השחקן, אם כי הביעה נכונות לכך שהוא יבקר את בנו בן ה-7 תחת השגחה. בנוסף לאודיו, ווסט אמרה שקאזינס איים להרוג אותה "גם אם לא יצטרך את ידיו לשם כך". האקסית של הסנטר ציינה במסמכי התלונה שבעבר הוא ניסה לחנוק אותה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי