מג'יק עצבן את דוראנט, שצייץ: "פשוט בולשיט ממוחזר"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Ezra Shaw/Getty Images

אגדת העבר אמר שהוא מקווה שהפורוורד יהיה מאושר בברוקלין, כי "אם הוא לא מצא אושר בגולדן סטייט, איפה הוא יעשה זאת"? בתגובה, הפורוורד הגיב בכעס בטוויטר, אך מיהר למחוק את הציוץ

(גודל טקסט)
לקווין דוראנט שוב קפץ הפיוז. הפורוורד שחתם בקיץ האחרון בברוקלין נטס אחרי שלוש עונות בגולדן סטייט ווריירס, התראיין לפני מספר ימים ל'וול סטריט ג'ורנל' ואמר כי לאורך תקופתו בקליפורניה, גברה אצלו התחושה שהוא שונה משאר כוכבי הקבוצה שנבחרו בדראפט.


בהמשך לאותה הערה, מג'יק ג'ונסון הופיע אתמול (שישי) בבוקר בתכנית First Take של ESPN ואמר את הדברים הבאים: "אני מקווה ש-KD ימצא אושר. אם הוא לא הצליח למצוא אותו בגולדן סטייט, איפה הוא ימצא? סטף קארי זז "למושב האחורי" כדי להשיג ניצחונות, קליי תומפסון ספג פגיעה גדולה בשטף המשחק שלו כי הוא נגע הרבה פחות בכדור, אפילו דריימונד גרין ירד לתפקיד משני.


"אז קווין, זכית בשתי אליפויות רצופות, פעמיים בתואר ה-MVP, איפה תמצא אושר אם לא שם?", המשיך אגדת העבר, "קווין דוראנט הוא אחד הסקוררים הכי גדולים בהיסטוריה, ברמה של מייקל ג'ורדן וקובי בראיינט, אז אני רוצה שהוא יהיה מאושר, אבל אני לא יודע איפה הוא יצליח לעשות זאת אם בגולדן סטייט זה לא הלך".




דבריו של מג'יק הרגיזו את דוראנט, שהגיב בטוויטר: "קטע נוראי. פשוט בולשיט ממוחזר". עם זאת, דוראנט מיהר למחוק את הציוץ כעבור 22 דקות בלבד. הכוכב מאס כנראה בדיבורים עליו וכבר בראיון שהוזכר לעיל אמר: "אנשים כל הזמן שואלים 'אתה מאושר'? מה זה אומר בכלל לעזאזל? כל השנה האחרונה עשו מזה עניין, 'האם KD מאושר איפה שהוא נמצא?'".


דוראנט יוכל למצוא את האושר המיוחל בקבוצתו החדשה, שבה ישתף פעולה עם קיירי אירווינג, שאותו הגדיר כ"חבר הכי טוב שלו בליגה". אך לצערו, הוא כנראה ייאלץ לחכות עד לעונה הבאה כדי לעשות זאת, כיוון שהוא עדיין מתאושש מהקרע בגיד אכילס שספג בסדרת הגמר האחרונה והוא צפוי להחמיץ את עונת 2019/20 במלואה.


ימצא את האושר עם חברו הטוב? קווין דוראנט וקיירי אירווינג (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)
ימצא את האושר עם חברו הטוב? קווין דוראנט וקיירי אירווינג (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי