צחק אחרון: דיוויס הגיב לשריקות הבוז מצד אוהדי ניו אורלינס

אנתוני דיוויס
אנתוני דיוויס | Chris Graythen/Getty Images

"לא שמעתי יותר מדי", אמר הפורוורד שהמטיר 41 נקודות על קבוצתו לשעבר, על רקע קריאות האוהדים: "AD מכר אותנו!". לברון: "ידענו שהוא העמיד לעצמו מטרה לשחק טוב"

(גודל טקסט)
אנתוני דיוויס גרם לרעש ומהומה בניו אורלינס פליקנס, לפני שעזב אותה לטובת לוס אנג'לס לייקרס בקיץ האחרון. כזכור, במהלך העונה שעברה הפורוורד הצהיר בפומבי על רצונו לחבור לקבוצה של לברון ג'יימס ובתגובה, בקבוצה החליטו לייבש אותו על הספסל לפרקים גדולים. לכן, דיוויס ידע שכאשר יחזור ל"סמות'י קינג סנטר" כשחקן אורח, הוא לא יתקבל בברכה, ואכן כך היה הלילה (בין רביעי לחמישי).


"AD מכר אותנו!", צעק אחד מאוהדי הפליקנס מתוך השתיקה ששררה בהיכל רגע לפני שירת ההמנון. מהרגע שדיוויס עלה להתחמם, שריקות בוז נשמעו מכל היציעים, אבל הכוכב השיב עם 41 נקודות (שיא כל הזמנים לשחקן במפגש ראשון עם קבוצתו הקודמת) וצחק אחרון, כשהלייקרס חזרו מפיגור דו ספרתי לניצחון 110:114 על הפליקנס.


עוד בעונה שעברה, במשחקו הראשון אחרי אותה בקשה לטרייד, הפורוורד התקבל בשריקות בוז ולכן לאחר הניצחון הלילה הוא הסביר כי אותו משחק הכין אותו לקבלת הפנים שנערכה לכבודו הפעם. גם העובדה שלברון ג'יימס שיתף אותו בחוויות שלו מביקורים ראשונים נגד קבוצותיו לשעבר עזרה: "הוא עבר דברים הרבה יותר גרועים, לי רק שרקו בוז", אמר דיוויס, "עצם זה שעליתי ממוקד במה שקורה על המגרש עזר לי לא לשמוע את הקהל יותר מדי. שמעתי משהו במהלך ההמנון, אך מעבר לזה היה שקט. אפילו קיבלתי אהבה מכמה אוהדי הפליקנס כשישבתי על הספסל".




"בכל פעם שאתה חוזר למקום שהשארת בו חותם, איפה שהתחלת את הקריירה, אתה רוצה לשחק טוב", הוסיף לברון ג'יימס, "בתור האחים שלו, ידענו שהוא העמיד את המטרה הזו לעצמו". קייל קוזמה סיפר כי ראה את ההתפוצצות מגיעה: "באוטובוס בדרך למשחק הוא שר ראפ בקולי קולות, הוא אף פעם לא עושה את זה אז אפשר היה לראות שהוא מוכן למשחק. אוהדי ניו אורלינס צריכים לשרוק בוז לקבוצה שלהם, שאפשרה לו לחזור לכאן ולקלוע 41".


בנוסף לנקודות, דיוויס הכריע את המשחק עם חטיפה בשניות הסיום וקליעות עונשין מוצלחות: "זה פשוט יצא כך, רק רציתי לנצח. אני חושב שכולם רצו משחק כזה, שתי קבוצות טובות נאבקות זו בזו. עבורי זה היה כיף, נהניתי, אבל הכי חשוב שהשגנו את הניצחון".


ממשיך לעשות היסטוריה. לברון ג'יימס (Ronald Martinez/Getty Images)
ממשיך לעשות היסטוריה. לברון ג'יימס (Ronald Martinez/Getty Images)


סיפור לא פחות גדול קשור להיסטוריה נוספת שלברון ג'יימס חולל הלילה. אוטוטו הוא בן 35, אבל במקום להיות בדעיכה לברון רק ממשיך להשתפר. "המלך" הפך הלילה לשחקן הרביעי בתולדות ה-NBA שחוצה את רף 33,000 הנקודות, אחרי קארים עבדול-ג'באר, קארל מלון וקובי בראיינט. את האחרון הוא יעקוף כנראה עוד בעונה הנוכחית, שכן רק 635 נקודות מפרידות בין השניים. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי