הקליפרס הביסו בחזרה של קוואי לטורונטו, הארדן שוב הפציץ

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | טוויטר

ה-MVP של סדרת הגמר חזר לקנדה וקיבל את טבעת האליפות שלו, לפני שהחבורה מלוס אנג'לס טיילה ל-92:112. מלך הסלים של הליגה קלע 55 וניצח את קליבלנד, מילווקי חיברה ניצחון 16 ברציפות והלייקרס גברו על אורלנדו

(גודל טקסט)

אחד עשר משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כאשר במרכז עמדה חזרתו של קוואי לאונרד לטורונטו, לראשונה מאז שהוביל את הראפטורס לאליפות היסטורית בעונה האחרונה. ה-MVP של סדרת הגמר הוביל את הקליפרס לניצחון קל על האקסית, אך הקבוצה החמה בליגה היא עדיין מילווקי שרשמה את ניצחונה ה-16 ברציפות. ג'יימס הארדן רשם ערב אדיר נוסף, הלייקרס סיפקו תצוגת הגנה נהדרת ובוסטון נעצרה באינדיאנה.

טורונטו ראפטורס – לוס אנג'לס קליפרס 112:92
קוואי לאונרד ערך את ביקורו הראשון בקנדה מאז מצעד האליפות בקיץ האחרון וקיבל את הטבעת השנייה שלו בקריירה, לפני שהתפנה להוביל את קבוצתו החדשה לניצחון קל על הראפטורס שהגיע בעיקר בזכות רבע שני שהסתיים ב-14:37 לאורחים. לאונרד קלע 23 נקודות וחילק שישה אסיסטים, בעוד לו וויליאמס היווה כינור שני עם 18 משלו. הבשורה הפחות טובה מבחינת הקליפרס הגיעה ברבע השלישי, שבו פטריק בוורלי נטש את הפרקט בעקבות זעזוע מוח, אחרי שקיבל מרפק ממארק גאסול. בשורות האלופות בלט פסקל סיאקם, שסיים עם 24 נקודות, אך לא עזר למנוע הפסד רביעי של טורונטו בארבעת המשחקים האחרונים.

מילווקי באקס – ניו אורלינס פליקנס 112:127
מי יעצור את הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו? בטח לא הפליקנס, שהגיעו לוויסקונסין עם רצף של תשעה הפסדים והוסיפו עוד אחד לרשימה, למרות שהיווני בכלל קיבל מנוחה ולא לקח חלק במשחק. הבאקס סופרים כבר 16 ניצחונות רצופים ולמרות שאנחנו עוד בשלב מוקדם של העונה, הם נראים כמועמדת הבטוחה לאליפות המזרח. אריק בלדסו קלע 29 נקודות, כריס מידלטון תרם 24 וארסן איליאסובה ניצל את המנוחה של יאניס כדי להתבלט עם 18 ותשעה כדורים חוזרים. בצד המפסיד, ג'יי ג'יי רדיק קלע 31 וברנדון אינגרם הוסיף 25, יחד עם 10 ריבאונדים.

אורלנדו מג'יק – לוס אנג'לס לייקרס 96:87
הקבוצה השנייה מעיר המלאכים, שמחזיקה במאזן הטוב בליגה יחד עם מילווקי (3:22), הציגה הגנה מצוינת פעם נוספת כשעצרו את המג'יק עלתשע נקודות ברבע הראשון. לברון ג'יימס סיים עם טריפל-דאבל של 25 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, בדרך לניצחון חמישי ברציפות של הסגולים-זהובים שהשלים את פתיחת העונה הטובה ביותר של הקבוצה מאז עונת האליפות ב-1985. ג'ונתן אייזאק קלע 19 נקודות שלא מנעו הפסד של אורלנדו.

קליבלנד קבאלירס – יוסטון רוקטס 116:110
ג'יימס הארדן רשם את משחקו הרביעי העונה עם מעל 50 נקודות. המזוקן המטיר הפעם 55 על ראשם של הקאבס, שדווקא הקשו לא מעט על הרוקטס, עד שהגיעה ריצת 2:9 של האורחים שסגרה עניין בשתי הדקות האחרונות. לא פחות מ-10 שלשות צלף הערב מלך הסלים של הליגה, מה שהפך אותו לרביעי בתולדות ה-NBA שקולע כמות דו ספרתית של זריקות מחוץ לקשת יותר מפעם אחת בעונה, אחרי סטף קארי, קליי תומפסון וג'יי אר סמית'. ראסל ווסטברוק סייע לו עם 23 נקודות, כאשר אצל המפסידים, שרשמו הפסד שמיני רצוף, קווין פורטר ג'וניור סיים עם 24 משלו.

אינדיאנה פייסרס – בוסטון סלטיקס 117:122
קמבה ווקר קלע שיא עונתי של 44 נקודות כולל שבע שלשות, אבל גם סיפק איירבול אומלל בזריקה שיכלה להשוות את התוצאה ארבע שניות לסיום וכך הסלטיקס נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ג'יילן בראון הוסיף 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בבוסטון. את אינדיאנה, שקטעה רצף של 11 הפסדים נגד הירוקים-לבנים, הוביל מלקולם ברוגדון – אחד שכבר למד בפלייאוף האחרון איך לנצח את בוסטון, אז עשה זאת במדי מילווקי. ברוגדון סיים עם 29 נקודות כולל 15/15 מקו העונשין, כאשר דומנטאס סאבוניס סייע לו עם דאבל-דאבל של 15 ו-14 ריבאונדים.

תוצאות נוספות
ברוקלין נטס – שארלוט הורנטס 113:108
שיקגו בולס – אטלנטה הוקס 102:136
מינסוטה טימברוולבס – יוטה ג'אז 127:116
פיניקס סאנס – ממפיס גריזליס 115:108
סקרמנטו קינגס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 93:94
גולדן סטייט ווריירס – ניו יורק ניקס 124:122 (לאחר הארכה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי