הארדן: "שמירות כפולות? סימן שאני ממש טוב"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | טוויטר

הכוכב של יוסטון נצץ בניצחון על דנבר עם 35 נקודות ב-6/9 מהשלוש, מאמן היריבה החמיא: "זה אמור להיות סימן כבוד אדיר בשבילו". דאנטוני: "בהתחלה זה היה מוזר"

(גודל טקסט)
מאמן דנבר, מייק מאלון, הנחה את שחקני קבוצתו הלילה (בין שלישי לרביעי) להציב שמירה כפולה על כוכב היוסטון רוקטס, ג'יימס הארדן, בכל פעם שהוא נוגע בכדור. גם אם זה אומר שהוא במחצית המגרש.

"אני יודע שזה כנראה מתסכל עבורו" אמר מאמן הנאגטס לאחר המשחק. "אבל זה אמור להיות סימן כבוד אדיר בשבילו ברגע שתכנית המשחק שלנו היא להוציא את הכדור מהידיים שלי. הוא אחד הסקוררים הגדולים בליגה בשנים האחרונות".

גם הכוכב המזוקן לקח את האסטרטגיה ההגנתי של דנבר כמחמאה גדולה, לאחר שקלע 35 נקודות ב-10/17 מהשדה בניצחון המרשים של קבוצתו, 104:130: "אני בהחלט לוקח את זה כמחמאה. אני והמאמן (מייק דאנטוני) מדברים על זה כל הזמן. זה אומר שאני משחק נכון, ושאני ממש טוב"

ההגנה של מאלון בהחלט לא עבדה הלילה. יוסטון קלעה ב-53% מהשדה ו-47% מקו השלוש: "אנחנו הרבה יותר מוכנים עכשיו". אמר הארדן לאחר המשחק: "התמודדנו עם ההגנות האלה כל כך הרבה פעמים, אנחנו כבר יודעים מה לעשות".

גם ראסל ווסטברוק קלע 28 נקודות הלילה, 18 מתוכן הגיעו במחצית הראשונה, ודאנטוני התמוגג מהיכולת של הצמד שלו: "אני מודע ליכולות שלהם, ראיתי את זה אלפי פעמים בכל משחק. אנחנו מתחילים להרגיש יותר בנוח ממשחק למשחק, ראסל נראה ממש טוב. ברגע שמציבים שמירה כפולה על הארדן, הוא מוסר לראסל ואנחנו יוצרים יתרון מספרי בהתקפה. אנחנו צריכים לקלוע בכל פעם. זה לא מפתיע אותנו, אנחנו לא ממהרים. בהתחלה השמירות הכפולות על ג'יימס היו מוזרות, היום כבר לא".

יוסטון שיפרה את מאזנה ל-11:23 והיא מדורגת במקום הרביעי במערב, במרחק משחק אחד מאחורי דנבר וקליפרס המדורגות במקום השני והשלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי