יחזור מוקדם מהצפוי? דיווח: אירווינג יקבל דקות נגד אטלנטה

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | Emilee Chinn/Getty Images

היו חששות שהגארד של הנטס לא ישוב לפרקט העונה בשל פציעה בכתף, אך לפי אדריאן ווז'נרובסקי השחקן בן ה-27 יירשם בטופס המשחק כבר הלילה (בין ראשון לשני) בברקליס סנטר

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

לפני מספר ימים החלו דיווחים כי קיירי אירווינג הפצוע בכתף ומושבת החל מחודש נובמבר, לא ישוב לשחק העונה במדי ברוקלין נטס, אולם נראה שחזרתו של הגארד קרובה מתמיד והוא צפוי לשחק כבר הלילה (בין ראשון לשני) נגד אטלנטה הוקס, כך דיווח הכתב הבכיר של ESPN אדריאן ווז'נרובסקי.

אירווינג אמר לפני מספר ימים: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, פשוט עדיין יש שאלות לגבי מתי יהיה התזמון הטוב ביותר שאחזור לשחק בגלל הפציעה בכתף. זה דבר מאוד ייחודי עבורי כי זו הפעם הראשונה שהרגשתי כאבים כל כך משמעותיים בכתף. אני עולה לזריקות בקפיצה ואני ממש לא יכול להרים את הזרוע. מה שקרה ממש השפיע עלי".

בזמן שאירווינג נעדר, הנטס רשמו מאזן מאכזב של 13-13, שכלל רצף של שבעה הפסדים. השחקן בן ה-27 שהגיע הקיץ מבוסטון העמיד ממוצעים של 28.5 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-5.4 ריבאונדים ב-11 המשחקים האחרונים לפני שנפצע. מי שעלול להיפגע במספר הדקות המשחק הוא ספנסר דינווידי, שתפס את מקומו וקלע מאז פציעתו של אירווינג, מעמדים מספרים נאים של 24.8 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי