פילדלפיה לא מצליחה לנצח בחוץ, אמביד הצביע על בעיה מנטלית

ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד | Maddie Meyer/Getty Images

הסיקסרס נכנעו מחוץ לביתם בפעם הרביעית ברציפות והסנטר, שקלע באחוזים רעים, הסביר: "אני מנסה לחזור ליהנות, לחייך קצת יותר". לברון ואנטטוקומפו בחרו את הקבוצות למשחק האול-סטאר

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

פילדלפיה 76' פשוט לא מצליחה לנצח בחוץ. הקבוצה שהייתה אמורה להיאבק, לכל הפחות, על אחד משלושת המקומות הראשונים במזרח, מאכזבת בגדול ומדורגת במקום השישי לאחר שהלילה (בין חמישי לשישי) רשמה הפסד חוץ רביעי רצוף וחמישי בכלל מתוך שבעת המשחקים האחרונים, כשגם הגיחה הקודמת מחוץ ל"וולס פארגו סנטר" הסתיימה במפלה.

הפעם זו הייתה מילווקי שהנחילה לסיקסרס הפסד 112:101, בערב שבו הכוכב ג'ואל אמביד קולע שש ניסיונות בלבד מהשדה מתוך 26 סך הכל. הסנטר סובל מכאבים בכף ידו השמאלית, זו שאיתה הוא זורק, אך סירב להשתמש בכך כתירוץ והסביר שהבעיה היא בעיקר מנטלית: "אני מנסה לחזור ליהנות, לחייך קצת יותר. כל העונה הרגשתי שמסתכלים עליי כאילו לא אכפת לי מכלום. אכפת לי, אני רוצה לנצח, פשוט בגישה קצת שונה. זו שאופיינית לי – האישיות הכיפית, אבל עדיין מרוכז".

אל הורפורד ניסה לשמור על אופטימיות, למרות רצף ההפסדים: "בכל פעם שיש מצוקה, זה גורם לקבוצה להתחבר. אני מאמין שזה יעזור לתלכיד שלנו. כרגע אנחנו מחפשים את הדרך, מנסים למצוא את עצמנו. הייתי מרוצה מהלחימה שלנו הערב ואני חושב שדברים טובים ייצאו מזה בסופו של דבר".

לשמחתה של פילי, פגרת האול-סטאר מתקרבת ועד אז נותרו לה שלושה משחקים, שיתקיימו כולם באולמה הביתי ובהם תארח את ממפיס, שיקאגו והקליפרס. מאזן הבית של הסיקסרס עומד על 22 ניצחונות ושני הפסדים בלבד, בעוד מחוץ לפנסילבניה הוא הפוך לגמרי – 19:9.

אמביד מול אנטטוקומפו. פילי לא מנצחת בחוץ (Sarah Stier/Getty Images)
אמביד מול אנטטוקומפו. פילי לא מנצחת בחוץ (Sarah Stier/Getty Images)

קצת לפני שהתפוצץ על פילדלפיה עם 36 נקודות ו-20 ריבאונדים, יאניס אנטטוקומפו חילק יחד עם לברון ג'יימס את הכוחות למשחק הכוכבים שיתקיים בעוד תשעה ימים. "המלך" זכה לבחור ראשון מבין השחקנים שירכיבו את החמישיות הפותחות ולקח כמובן את חברו לקבוצה, אנתוני דייויס. הפריק היווני הלך על ג'ואל אמביד וגם בהמשך, כל אחד מהשניים בחר בשחקנים מהאזור שלו: כלומר לצד לברון ודייויס יפתחו קוואי לאונרד, לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן, בעוד לאנטטוקומפו ואמביד יצטרפו פסקל סיאקם, קמבה ווקר וטריי יאנג.

כוכב מילווקי בחר ראשון מבין שחקני הספסל וקרא, כצפוי, בשם חברו לקבוצה כריס מילדטון. ג'יימס, מנגד, הימר על אחד השחקנים החמים ב-NBA בתקופה האחרונה: דמיאן לילארד. שאר המחליפים בקבוצה של יאניס, בה כלל השחקנים ילבשו את הספרה 24 על הגב לזכר קובי בראיינט, הם: בם אדבאיו, רודי גובר, ג'ימי באטלר, קייל לאורי, ברנדון אינגרם ודונובן מיטשל. לקבוצתו של לברון, שתלבש את המספר 2 לזכר בתו של קובי, ג'יאנה, הצטרפו: בן סימונס, ניקולה יוקיץ', ג'ייסון טייטום, כריס פול, ראסל ווסטברוק ודומאנטס סאבוניס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי