"לא ידענו למה לצפות מהפורמט החדש, אבל וואו – זה היה כיף"

דווייט הווארד
דווייט הווארד | Stacy Revere/Getty Images

לברון ג'יימס נהנה, יאניס אנטטוקומפו חשף את אסטרטגיית המשחק ("בהתקפה פשוט חיפשנו על מי שומר הארדן") ואנתוני דייויס חשף: "החטאתי זריקת עונשין כדי לשים על עצמי לחץ"

(גודל טקסט)

"האולסטאר הגדול ביותר שהיה". שעה קלה לאחר שהסתיים אולסטאר 2020, בארצות הברית נרגשים מהמשחק הגדול בין הקבוצה של לברון ג'יימס לקבוצה של יאניס אנטטוקומפו, שנתן חותם לסוף שבוע חגיגי ומוצלח במיוחד בשיקגו – זה לא היה רק ה-155:157 הגדול של לברון וחבריו, אלא גם סוף שבוע שהוקדש לזכרו של קובי בראיינט ובתו ג'יאנה והגיע הלילה לשיאו.

"משחק האולסטאר הראה פעם נוספת את כוחו של משחק הכדורסל", נכתב הבוקר ב-ESPN. לברון ג'יימס העלה את מאזנו ל-0:3 במשחקי אולסטאר שבהם הקבוצות נבנות בשיטת דראפט, הודות ל-155:157 דרמטי שהוכרע רק בשניות הסיום לטובת "ממבה בשעה שלוש" – הקבוצה שנקראה על שם בראיינט ז"ל – ובזכות הניצחון היא זכתה בחצי מיליון דולר שיועברו לתרומה. 

כידוע, השנה נעשה שינוי בפורמט האולסטאר ובין השינויים הבולטים שהיו התוצאה התאפסה בסיום כל רבע, זכינו לראות את הרבע הרביעי ללא שעון והוא גם הסתיים כשקבוצה הגיעה ל-24 נקודות, כמספר הגופיה של קובי בראיינט. על כך סיפר המנצח הגדול לברון ג'יימס: "לא ידעתי למה לצפות מהפורמט החדש, אף אחד מאיתנו לא ידע. זה גרם לכך שברבע הרביעי, עד הרגע האחרון, כולם אמרו לעצמם 'וואו, זה ממש כיף". גם ב-"CBS" לא יכלו שלא לתהות "כיצד היה נראה משחק NBA בפורמט זהה" והדגישו שזה בהחלט היה אחד המשחקים הטובים בתולדות האולסטאר הודות לשינויים שבוצעו. "זה ממש הרגיש כמו משחק אמיתי ומכיוון שיש שחקנים כאלה על הפרקט אתה לא יכול להרשות לעצמך למעוד. עכשיו נשוב לאימונים כמה ימים ואהיה מוכן לחזרת הליגה".


"וואו, היה ממש כיף" (Jonathan Daniel/Getty Images)

אנתוני דייויס, שלמעשה הכריע את ההתמודדות מקו העונשין, חשף: "אמרתי לחברים שלי לקבוצה שאני אחטיא את אחת משתי הזריקות כדי להלחיץ את עצמי. זה ממש הרגיש כמו משחק פלייאוף והתחרותיות חזרה לאולסטר".

יאניס אננטוקומפו, כוכב מילווקי שהוביל את הקבוצה המפסידה, נשאל כיצד הם הסתדרו מול החבורה של לברון ברבע הרביעי והשיב בצחוק: "בהתקפה פשוט הסתכלנו על מי ג'יימס הארדן שומר. ידענו שכך יהיה לנו יתרון בהתקפה". כשאנטטוקומפו נשאל בסיום מדוע לא התחרה גם בתחרות ההטבעות ואמר: "לא, אני לא יכול להתחרות מול החבר'ה האלה. כל ההטבעות שראינו היו קפיצה מעל אנשים ואלה היו ביצועים שמעולם לא ראיתי כמותם".

ג'יימס הארדן, אגב, לא הגיב לכך ורק אמר: "זה היה משחק שכולם ניסו לנצח אותו וזה הרגיש נפלא. לכל קבוצה הייתה את האסטרטגיה שלה וזה בסדר. כשהחטאנו ניסינו לעשות דברים בהגנה וזה דווקא היה ממש טוב".

גם מאמן טורונטו רפטורס, ניק נרס שהוביל את אנטוטוקומפו וחבריו, היה מרוצה: "אני חושב שזה היה משחק מאוד מעניין. היה ממש כיף וכל רבע מחדש היה מהנה, אני אומר את זה גם כשאני מסתכל על הדברים בתור מאמן. כל רבע הפך למעניין בפני עצמו בשלב מאוד מוקדם כי המשחק מתקדם מהר וכל סל חשוב. כל פיגור קטן בכל רבע גרם לנו לנסות להעביר הילוך כדי לא להישאר מאחור וכשהובלנו לחצנו על הדוושה כדי ל הגדיל את היתרון".


דייויס מחטיא בשביל לייצר עניין (Jonathan Daniel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי