קורונה ב-NBA: גובר ומיטשל מיוטה נדבקו, הליגה הופסקה עד להודעה חדשה

דונובן מיטשל , רודי גובר
דונובן מיטשל , רודי גובר | Christian Petersen/Getty Images

הסנטר של יוטה ג'אז אובחן כנשא הנגיף, גם הגארד הכוכב נדבק. הקבוצות מולן שיחקו אמורות להיכנס לבידוד, הבעלים של דאלאס: "יותר סרט מאשר מציאות"

(גודל טקסט)

דרמת ענק ב-NBA. ליגת הכדורסל הטובה בעולם הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) שהיא מפסיקה את פעילותה "עד להודעה חדשה" בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בהודעה הרשמית נכתב כי ההחלטה התקבלה לאחר ששחקן יוטה ג'אז נדבק בווירוס, וכעת התברר כי מדובר ברודי גובר.

בהודעה נמסר: "הליגה תשתמש בהפוגה זו כדי לקבוע את הצעדים הבאים להתקדם ביחס למגפה". הבעלים של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, אמר כי המצב "מטורף". והוסיף:  "זה נראה יותר מתוך סרט מאשר מציאות". גם מסביב לליגה התגובות לא איחרו לבוא, ולברון ג'יימס אפילו קרא "לבטל את שנת 2020" 

לסנטר היה אמור להתקיים משחק יחד עם יוטה מול אוקלהומה הלילה, אך הוא בוטל באופן דרמטי כששחקני הקבוצה כבר ערכו חימום. כל זאת בזמן שגובר עצמו לא נכח באולם ואושפז אחרי שלא חש בטוב, עד שהגיעו תוצאות בדיקתו והנורא מכל התברר. כעת כל שחקני הג'אז יצטרכו לעבור בדיקה מחשש להידבקות, ועל פי הדיווחים ייכנסו לבידוד, כמו גם שחקנים של הקבוצות אותן פגשו בעשרת הימים האחרונים: קליבלנד, ניו יורק ניקס, בוסטון, דטרויט וטורונטו.

מאוחר יותר היום, כתב ה-NBA הבכיר בארה"ב אדריאן ווז'נאוסקי, חשף כי גם חברו של הצרפתי לקבוצה, הגארד הכוכב של הג'אז, דונובן מיטשל, נדבק בנגיף. בשיחות פרטיות של שחקני יוטה, עולה כי הסנטר נהג בחוסר אחריות ונגע בשחקנים ובחפציהם בחדר ההלבשה. 

מיטשל כתב לאחר מכן באינסטגרם: "תודה לכל מי שיצר איתי קשר לאחר ששמע כי חליתי בקורונה. אנחנו לומדים את הנושא ואני מקווה שמעתה אנשים יחנכו את עצמם ויבינו עד כמה חשוב שינהגו באחריות לא רק למען עצמם אלא גם למען הבריאות של הסובבים אותם. אני מודה לרשויות באוקלהומה שסייעו עם הליך הבדיקה ולכולם ביוטה ג'אז שהיו כל כך תומכים. אני הולך לנהוג על פי ההנחיות הרפואיות ומקווה שכולנו נהיה אחד בשביל השני ובשביל השכנים שלנו שזקוקים לעזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי