גובר ומיטשל החלימו, יוטה אישרה: "בדיקות כל עובדי המועדון שליליות"

דונובן מיטשל , רודי גובר
דונובן מיטשל , רודי גובר | Christian Petersen/Getty Images

לאחר ששני הכוכבים חלו בקורונה וכל עובדי הקבוצה נכנסו לבידוד של 14 ימים, הג'אז הצהירו כי כולם נבדקו ולא נמצאו נשאים של הנגיף - כך שאין סכנה שנדבקו קבוצות יריבות שפגשו אותם

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

שני השחקנים הראשונים שחלו בנגיף הקורונה מבין שחקני ה-NBA היו כוכבי יוטה ג'אז, רודי גובר ודונובן מיטשל, נבדקו ביממה האחרונה פעם נוספת ובשעה טובה קיבלו אישור לכך שהחלימו לחלוטין מהווירוס.

כזכור, רודי גובר הצרפתי היה השחקן הראשון שנדבק ועוד לפני שאובחן כנשא של הנגיף התלוצץ על כל נושא הקורונה ואף נגע עם ידיו במיקרופונים ובחבריו בניסיון להוריד את מפלס הלחץ ולייצר אווירה קלילה, אלא שבדיעבד התברר כי הוא חלה בקורונה וכך גם הדביק אחרים – ביניהם גם חברו דונובן מיטשל. גובר ספג ביקורות קשות על התנהגותו ואף פרסם התנצלות כשהצהיר: "נהגתי בחוסר אחריות".

מאז כל אנשי יוטה ג'אז, מההנהלה, דרך הצוות המקצועי והשחקנים ועד עובדי מערכת, היו בהשגחה צמודה, כמובן שמרו על בידוד והערב (שישי), לאחר שתמו 14 ימי בידוד, הג'אז אישרו כי כל עובדי המועדון נבדקו ונמצאו שליליים לקורונה. למעשה, משמעות המצב הקיים היא שכל אנשי יוטה ג'אז לא נמצאים כעת בסיכון וחשוב מכך לא יוכלו להדביק אחרים כפי שחששו בארצות הברית וגם לא הדביקו אחרים בזמן שליגת ה-NBA שוחקה. הדבר תקף, כמובן, כל עוד יקשיבו להנחיות וישמרו על בידוד כנדרש מהם.

השחקן היחיד בליגה שעדיין לא התאושש לחלוטין וסובל מקורונה הוא כריסטיאן ווד מדטרויט, שככל הנראה נדבק במהלך המשחק של קבוצתו מול יוטה ג'אז שבוע קודם לכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי