כרמלו אנתוני: "הייתי צריך לזכות באליפות ה-NBA ב-2009"

כרמלו אנתוני, קובי בראיינט
כרמלו אנתוני, קובי בראיינט | Jed Jacobsohn/Getty Images

אחד השחקנים המושמצים בליגה נזכר בעונה שהצליח להוביל את דנבר נאטגס לגמר המערב: "היינו קרובים לנצח את לייקרס במשחק מספר 1 ואז הסיפור היה נסגר בבית"

(גודל טקסט)

כרמלו אנתוני נחשב לאחד השחקנים היודעים לשמצה בתולדות ה-NBA. אמנם מדובר בכישרון אדיר שעתיד להיות בהיכל התהילה של הכדורסל, אבל הפוורוורד בן ה-35 לא לקח אליפות ולמעשה בשום שלב לא היה קרוב לכך.

עם זאת, מלו שאוהב בימים האחרונים להתרפק בסיפורי עבר, סיפר הלילה (בין רביעי לחמישי) כי לדעתו הייתה עונה אחת שהם היו צריכים לזכות באליפות, כאשר הצליח להוביל את דנבר נאגטס עד לגמר המערב בשנת 2009 ושם נעצר על ידי לוס אנג'לס לייקרס, שהלכו עד הסוף.

"אני לא אוהב לומר 'היינו צריכים להיות', אני באמת לא אוהב לומר זאת. אבל אם היינו מגיעים לגמר היינו יכולים לנצח את אורלנדו", אמר כרמלו אנתוני והוסיף: "היינו קרובים לנצח את משחק מספר 1 בלוס אנג'לס ולהגיע לדנבר ביתרון כפול ובוודאות היינו מנצחים את הסדרה".

מאז כרמלו אנתוני לא היה קרוב לשחזר את ההישג ואף נעדר ממשחקי הפלייאוף בין השנים 2013-2018, כאשר שיחק בניו יורק ניקס וכמו רבים טובים אחרים, לא עמד בציפיות הגבוהות מדי של המדיסון סקוור גארדן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי