"מגמה עולמית": הסיבה לסיום דרכו של דייויד בלאט בניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

הנזקים הכלכליים כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה והשבתת הספורט הובילו את ראשי הקבוצה מניו יורק שלא להאריך את ההתקשרות עם הישראלי, כמו גם העובדה שהנשיא שצירף אותו לקבוצה פוטר

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שנודע על סיום דרכו של דייויד בלאט בניו יורק ניקס, בסך הכל כארבעה חודשים לאחר שמונה ליועץ מקצועי ב-NBA, מתברר כי הסיבה אינה מקצועית וייתכן אף שלא נובעת לשינויים הניהוליים.

כבר בדיווחים הראשוניים על סיום דרכו של בלאט בניו יורק ניקס, על אף שלא היו שמועות או פרסומים דומים קודם לכן, טענו בקבוצה כי היחסים בין הצדדים טובים. ואכן, מעבר להחלטה שייתכן שהתקבלה גם כתוצאה ישירה מפיטורי סטיב מילס, נשיא ניו יורק ניקס הקודם וחברו של בלאט מימיהם המשותפים באוניברסיטת פרינסטון שכבר עם ההודעה על סיום דרכו היה ברור שמעמדו של בלאט לוט בערפל, בקבוצה מסבירים כי ההחלטה לסיים את החוזה נבעה מסיבות כלכליות.

לפי "ניו יורק פוסט", החוזה של בלאט שלא הוארך הוא רק סנונית ראשונה במגמה עולמית שתתרחש במשק ובפרט בעולם הספורט – הנזק הכלכלי שנגרם בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ועצירת עולם הספורט למספר חודשים לכל הפחות, יוביל לחוזים רבים שלא יחודשו ולקיצוצים משמעותיים בכל הענפים, שכידוע כבר החלו באופן גורף. בהמשך ישיר לכך, בלאט לא צפוי להיות היחיד שישלם במשרתו ונראה כי במוקדם או במאחר גם קרייג רובינסון, שבין השאר שימש כאחראי הקבוצה בליגת הפיתוח, יסיים את דרכו.


מגפת הקורונה השפיעה גם על עתידו בניקס (ROMAIN LAFABREGUE / Contributor)

חוזהו של דייויד בלאט בקבוצה מהתפוח הגדול הסתיים אתמול וכאמור לא הוארך, אולם בארבעת החודשים בתפקיד, כך על פי התקשורת בארה"ב, הוא הקפיד להגיע לאימוני הקבוצה ולכל משחקיה. לכן, בהחלט ייתכן שבעונה הבאה נראה את בלאט בקבוצה אחרת על סמך ניסיונו ב-NBA, שכידוע החל מבחינה רשמית עם מינויו למאמן קליבלנד ולברון ג'יימס ב-2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי