גרין: "אני, קרי ותומפסון שינינו את משחק הכדורסל לנצח"

סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין
סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין | Ezra Shaw/Getty Images

אחד מכוכבי גולדן סטייט ווריורס התייצב לראיון בפודקסט והחמיא לחבריו: "זה שידוך מגן עדן". וגם: הפיצוץ עם קווין דוראנט וכיצד קשור לכך לברון ג'יימס

(גודל טקסט)

גולדן סטיייט ווריורס של השנים האחרונות הייתה ללא צל של ספק אחת הקבוצות המשפיעות בתולדות ה-NBA. זו לא רק השושלת המדהימה שלה שכללה שלוש אליפויות בארבע שנים (2015, 2017 ו-2018, ב-2016 וב-2019 היא נכנעה בגמר) ובוודאי מיצבו אותה כקבוצה הדומיננטית של העשור, אלא שגם סגנון הכדורסל ששיחקה הקבוצה של סטיב קר נחשב למהפכני. 

אם תשאלו את אחד מכוכבי הקבוצה, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריורס עד השנה האחרונה שיחקה כדורסל שהוא לא רק מהפכני, אלא היסטורי.. כך הוא אמר בראיון לפודקסט: "אני חושב ששיניתי את המשחק עם עזרה מסטף קרי ואני חושב שסטף קרי שינה את משחק הכדורסל עם עזרה ממני. זה שידוך מגן עדן. ואז הגיע קליי תומפסון…שלושתנו שינינו את המשחק לנצח".

מאז עונת 2014/5, האליפות הראשונה בשושלת, גולדן סטייט בשלוש עונות נכנסה לרשימה של אחת מ-19 מקבוצות ההתקפה בהיסטוריה – לשיא הגיעה הקבוצה של עונת 2018/19 שמדורגת שנייה ואחריה הקבוצה של 2016/17 שמדורגת רביעית. 


גרין ו-KD (Lachlan Cunningham/Getty Images)

תומפסון, שקלע 37 נקודות ברבע אחד וגם מחזיק בשיא השלשות ברבע אחד (14), בנוסף מחזיק יחד עם קרי בשיא של מספר השלשות בפלייאוף, 98 זריקות מחוץ לקשת קלע כל אחד. קרי הוא קלע השלשות הטוב ביותר בעונת משחקים אחת, עם 402 צליפות מדויקות. לכן, גרין הוא הפרטנר המושלם עבור השניים הללו, בשל יכולותיו ההגנתיות המופלאות שכוללות יכולת לשמור בכל אחת מהעמדות על הפרקט. נזכיר גם כי בעונת 2015/16, עוד לפני צירוף דוראנט, ניצחה גולדן סטייט 73 משחקים מתוך 81 בעונה הסדירה ושברה את השיא.

גרין גם התייחס פעם נוספת ל-KD ואמר: "כשזכינו באליפות דוראנט היה אדיר, אפילו יותר טוב מלברון ג'יימס. הוא זכה ב-MVP וצריך היה לזכות בהכרה שהוא השחקן הטוב בעולם אחרי הסדרה, אבל בעונת 2017/18 שוב כולם דיברו על לברון. הוא הגיע אחרת לעונה, שאל למה לא מוסרים לו, למה סטף וקליי זורקים לסל. אותם שחקנים שהוא אמר להם 'תעשו מה שאתם רוצים, אני כבר אשיג את הזריקות שלי' וככה זכינו באליפות. הייתי הכי קרוב לדוראנט מבין שחקני הקבוצה ואף אחד לא הבין מה עובר עליו ולמה הוא כועס, אבל אני ידעתי. היה משחק שהוא צעק עליי 'למה לא מסרת?!' ועניתי לו 'תירגע, אתה לא תדבר אליי ככה'. הייתי אולסטאר עוד לפניו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי