"עדיף לשים קץ לעונה הזו, לא נסכן את חיינו רק כדי להחזיר קצת כסף"

אוון פורנייה
אוון פורנייה | Kevin C. Cox/Getty Images

אוון פורניה, הקלע הצרפתי של המג'יק, הודה כי הוא "אופטימי פחות ופחות" לגבי חידוש העונה והעלה לא מעט שאלות: "כמה משחקים נוכל לשחק? נתחיל מהפלייאוף?". עוד הוסיף: "למשחקים האלה אין שום עניין"

קבוצות: אורלנדו מג'יק
(גודל טקסט)

חובבי הכדורסל לא יודעים מתי עונת 2019/20 ב-NBA תחודש, אם בכלל. לאחרונה דווח כי העונה הבאה תיפתח רק בדצמבר. אוון פורנייה (27, 2.01), הקלע הצרפתי של אורלנדו מג'יק, רואה שהזמן הולך ועובר ועדיין אין החלטה בנושא. לכן הוא פסימי בנוגע לחזרת המשחקים ואף מצהיר שהוא חושש לקחת סיכון. מבחינתי עדיף לשים קץ לעונה.

"יש תקופות בהן אני מאמין שהכדורסל יחזור ובתקופות אחרות אני פחות מאמין", אמר פורנייה ל"לה פריזיאן" הצרפתי. "כרגע אני לא ממש מאמין. נראה לי מאוד מסובך לחזור לשחק". הצרפתי הוסיף: "כמה משחקים נוכל לשחק? נעפיל ישר לפלייאוף? אסור לשכוח שמדינות מסוימות עדיין בהסגר והקבוצות לא יכולות להתחיל באימונים, אין שוויון".

על פי דיווחים של "ESPN", הליגה תזדקק ל-15 אלף בדיקות קורונה כדי לחדש את העונה, ומדובר רק בצעד אחד מבין אלה הדרושים כדי להבטיח את שלומם של השחקנים וכל האנשים המעורבים. על כן הודיע פורנייה: "אני חושב שעדיף לשים קץ לעונה הנוכחית".

בהמשך הוסיף: "אם זה פיתרון 'בטוח' כולנו נהיה חמים ונרצה לשחק. אבל אנחנו ממש לא רוצים לסכן את חיינו, לשחק משחקים שאין להם שום עניין, רק כדי לומר שאנחנו הולכים להחזיר קצת כסף". בהפסקת העונה מאזנה של המג'יק היה 35:30 והיא דורגה שמינית בליגה במזרח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי