ב-NBA הציעו לשחקנים: משחקי הפלייאוף בדיסניוורלד ובלאס וגאס

קיירי אירווינג, פול ג'ורג'
קיירי אירווינג, פול ג'ורג' | Streeter Lecka/Getty Images

אדם סילבר הודה כי ייתכן שההחלטה אם לחדש את עונת 2019/20 תידחה ליוני, אולם טען כי ההעדפה היא להשלים את העונה בשני מוקדים: אחד במזרח ואחד במערב. עוד נודע כי אם שחקן יידבק, רק הוא ייכנס לבידוד

(גודל טקסט)

הפרטים משיחת הווידאו שנערכה בין שחקני ה-NBA, ראשי הקבוצות והקומישינר אדם סילבר ממשיכים להיחשף והבשורה הגדולה היא שבשלב זה עדיין אין אפשרות ללכת אחרי ליגות הכדורגל באירופה לחדש את עונת 2019/20. עם זאת, גם אין שום כוונה שלא להכריע את העונה על הפרקט – ומכאן שההחלטה תידחה בחודש נוסף.

בחודש שעבר הצהיר סילבר כי לפני ה-1.5 לא תצא שום הודעה מטעם ה-NBA על עתיד עונת המשחקים הנוכחית ולפי "בליצ'ר ריפורט", נראה כי גם בחודש מאי זה לא יקרה. בארצות הברית, המדינה בעלת מספר הנשאים הגבוה בעולם, למעשה היחידה שחצתה את רף מיליון החולים ומספר המתים הגיע כמעט ל-80 אלף, לא יכולים כעת להתחייב על החזרת ענפי הספורט, אבל לפי שיחת הווידאו שנערכה, בכוונת ראשי הליגה למצוא פתרון שיאפשר את חידוש העונה ואת קיום העונה הבאה כמתוכנן, גם אם לא יימצא חיסון לנגיף וכמובן שהמשחקים ייערכו בדלתיים סגורות עד הודעה חדשה, כולל בעונה הבאה.

סילבר אף אמר לשחקנים שבשלב זה ראשי הליגה נוטים לבחון את האפשרות לקיים את המשך העונה במתחם אחד או שניים, כשבין השאר הוצע דיסניוורלד באורלנדו, פארק השעשועים שבו נמצאים בתי מלון וגם 12 אולמות לכדורסל, כולל תשתיות לשידור המשחקים לאור העובדה שמדובר בשיתוף פעולה עם ESPN. לפי סילבר, זו אפשרות מועדפת מפני שהדבר מאפשר להם לשמור על בריאות וביטחון השחקנים בצורה הטובה ביותר, בניגוד לשלל טיסות ומסעות שלא תהיה להם ברירה לבצע כדי לעבור ממקום למקום אם כל קבוצה תארח בביתה. נראה כי בנוסף לפארק דיסניוורלד, שעשוי לארח את משחקי הפלייאוף במזרח, ייבחר ייעד בלאס וגאס לאירוח משחקי הפלייאוף במערב.

עוד נודע כי בדומה למה שזכה לכינוי "המודל הגרמני", אם שחקן NBA יידבק בקורונה במהלך העונה, בניגוד למתווה בליגות בישראל, לא כל הקבוצה תצטרך להיכנס לבידוד – אלא רק אותו נדבק. אגב, בין אם הליגה תתחדש מהיכן שנעצרה או שמא לא תהיה ברירה ותתחדש היישר משלב הפלייאוף, סילבר הבהיר באופן נחרץ ששיטת הטוב משבעה משחקים תישאר – וגם זו אחת הסיבות לכך שיש עדיפות לאתר אחר שיארח את כל המשחקים.


אדם סילבר (SEYLLOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי