לארי בירד בחר מי גדול יותר: לברון ג'יימס או קובי בראיינט

לברון ג'יימס, קובי בראיינט
לברון ג'יימס, קובי בראיינט | Jason Miller/Getty Images

האגדה של בוסטון סלטיקס, שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA אך לא מרבה להתראיין, ציין כי היה בוחר בקובי: "הרצון שלו לנצח, המסירות להשתפר והקשיחות הפכה אותו למיוחד". ומה הוא חושב על לברון?

(גודל טקסט)
לארדי בירד (63), הפורוורד האגדי של בוסטון סליטקס, היה שחקן ענק על הפרקט, זכה בשלוש אליפויות ב-13 השנים שלו בקבוצה (1979-1992) ונחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הליגה. ב-1996 נבחר לאחד מ-50 השחקנים הטובים ביותר בתולדות ה-NBA על ידי ה-ESPN.  מנגד, מחוץ לפרקט הוא די נחבא אל הכלים, נותר בצד. קשה לזכור ציטוטים עסיסיים שסיפק. הפעם, לאור הויכוח שהוצת מחדש: מי כדורסלן גדול יותר – קובי בראיינט או לברון ג'יימס, לא מעט בשל הדוקו "הריקוד האחרון", בירד, שמבין דבר או שניים, החליט לשבור שתיקה.
 
 
בראיון עם ביל סימונס אמר בירד: "ככל הנראה הייתי בוחר בקובי בגלל העובדה שהרצון שלו לנצח, המסירות שלו להשתפר והקשיחות שלו הפכה אותו למיוחד במינו".
 
 
בהמשך הוסיף: "אם אני רוצה לעשות כיף, כמו שעשיתי עם ביל וולטון, הייתי משחק עם לברון. כנראה שהיה יותר כיף לשחק איתו. אבל אם אתה רוצה לנצח אתה בוחר בקובי. לא שלברון הוא לא ווינר והוא לא מנצח, אבל המחשבה של קובי הייתה שונה".

לפני כשבועיים בחרו מומחים מה-ESPN את עשרת הגדולים בתולדות הליגה. לפי הדירוג שלהם, בראיינט היה תשיעי בלבד בעוד בירד עצמו דורג במקום השביעי ולברון דורג שני רק למייקל ג'ורדן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי