טרייד ענק בדרך? גולדן סטייט תציע שני שחקנים עבור אנטטוקומפו

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Patrick Smith/Getty Images

הווריורס שסבלו מעונה איומה כבר חושבים על העונה הבאה ורוצים לבנות קבוצה טובה סביב קרי. הענק היווני, ה-MVP של העונה שעברה, נמצא על הכוונת, כאשר קליי תומפסון ואנדרו וויגינס יעשו את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

גולדן סטייט הייתה הקבוצה השנייה הכי גרועה ב-NBA בעונה שנעצרה ב-11 במרץ (מאזן שלילי של 50:15 ומקום אחרון במערב). הפלייאוף, כמובן, מחוץ לתוכניות שלהם, אבל זה לא אומר שהם ישנים על זרי הדפנה. להיפך. העונה החלשה הביאה לרצון עז להשתפר ולבנות קבוצה חזקה ביותר בעונה הבאה. לפי דיווחים בארה"ב, שם ענק נמצא על הכוונת.

 
 
הווריורס רוצים לצרף את יאניס אנטטוקומפו, ה-MVP של העונה שעברה שממשיך להציג כדורסל נפלא, ובתמורה תציע למילווקי את קליי תומפסון ואנדרו וויגינס ובחירות דראפט. התוכנית היא לבנות מחדש את הקבוצה סביבו וסביב סטף קרי בתקווה שיחזור היטב לאחר הפציעות שמנעו ממנו לשחק העונה.
 
 
בקבוצה מאמינים כי הגעתו של אנטטוקומפו תשפיע במידה ניכרת כפי שהיה ב-2016 עם צירופו של קווין דוראנט. כבר בחודש שעבר דווח כי היווני הוא המטרה הגדולה של הווריורס. היווני מחזיק בחוזה במילווקי עד 2021, אך השאלה אם יאריך אותו תלויה לא מעט באם הבאקס יסיימו את העונה עם אליפות.

יאניס וקרי. מה דעתכם? (Streeter Lecka/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי