החתיכה החסרה לאליפות? "הלייקרס מנסים לצרף את בויאן בוגדנוביץ'"

ב"אתלטיק" מדווחים שהקבוצה של לברון מנסה לצרף שחקן בכיר והציעה לדטרויט בחירת סיבוב 1 בדראפט תמורת הקרואטי שקלע 38 נקודות נגדה אמש

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס פתחה רע מאוד את העונה הנוכחית ולמרות שהשתפרה לאחרונה היא מחזיקה במאזן שלילי (15:11). אלא שאחרי עונה כושלת אשתקד ובידיעה שלברון ג'יימס ואנתוני דייויס כבר לא צעירים, במועדון רוצים להסתער על אליפות שנייה בכיכובם של לברון ודייויס ולקראת פתיחת שוק השחקנים ב-15.12 הקבוצה הציבה לעצמה מטרה: להתחזק בעוד שחקן בכיר לצד לברון ודייויס.

על פי ה"אתלטיק" המטרה מספר 1 של הלייקרס היא לבצע טרייד עבור בויאן בוגדנוביץ', הפורוורד הקרואטי המצוין של דטרויט. על פי הדיווחים הלייקרס מוכנים לתת לדטרויט בתמורה בחירת סיבוב ראשון בדראפט, כאשר גם שמותיהם של קאם רדיש ואוון פורנייה מהניקס עלו כמועמדים להצטרף בטרייד.

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס מול בויאן בוגדנוביץ', דטרויט פיסטונס
דטרויט תסכים לוותר עליו? בוגדנוביץ', משמאל לקוואי לאונרד | רויטרס

בוגדנוביץ' אומנם כבר לא צעיר גם הוא (33), אבל הוא נמצא בעיצומה של עונה נהדרת עם הפיסטונס ורושם מספרים של 21 נקודות למשחק וקולע ב-50.8 אחוזים מהשדה. הלייקרס ודטרויט נפגשו רק אתמול בערב ובוגדנוביץ' הפציץ במשחק הזה 38 נקודות, כולל 6 מ-12 מחוץ לקשת.

דטרויט מבחינתה לא תמהר לוותר על השחקן מספר 1 שלה, שהתאקלם כמנהיג של הצעירים. אלא שבעוד שהלייקרס רוצים אליפות כאן ועכשיו, הפיסטונס הם חסרי יומרות לגבי העונה הנוכחית וייתכן שטרייד כזה עם הלייקרס ישתלם גם להר.