דיווח: ג'יימס הארדן שוקל חזרה ליוסטון רוקטס בעונה הבאה

play
שיא קריירה באסיסטים. ג'יימס הארדן | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.12 04:53

ב-ESPN נטען שהגארד בוחן אפשרות לקאמבק אם לא יחתום על חוזה חדש בפילדלפיה. הוא מחזיק באופציית יציאה מחוזהו בקיץ

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

אם ג'יימס הארדן יחליט לא לחתום על חוזה חדש בפילדלפיה סיקסרס בקיץ הקרוב, ייתכן מאוד שנראה אותו חוזר לשורות יוסטון רוקטס. כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח הערב (ראשון), זמן קצר לפני משחק חג המולד בין הסיקסרס לניו יורק, כי הארדן "שוקל ברצינות" קאמבק לקבוצה הטקסנית במדיה כיכב במשך יותר משמונה עונות.

פחות משנתיים חלפו מאז שהארדן דרש להיות מועבר מיוסטון בטרייד, דבר שהוביל את הרוקטס לסגור עסקה ששלחה את המזוקן לברוקלין נטס. כעת, כך טען ווז'נרובסקי, השחקן בן ה-33 ומקורביו בוחנים לעומק את יוסטון כיעד אפשרי לעונה הבאה.

כמובן שמידת ההצלחה של פילדלפיה בעונה הנוכחית תשפיע על ההחלטה של הארדן בנוגע לעתידו. יחד עם ג'ואל אמביד, הגארד הוביל את הקבוצה לרצף בן שבעה ניצחונות לפני חג המולד, ותחת הדרכתו של דוק ריברס הם מקווים לקרוא תיגר על תואר אליפות ה-NBA בפלייאוף הקרוב. ממוצעים של הארדן העונה עומדים על 21.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-10.9 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע ב-36.4% לשלוש.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס
ג'יימס הארדן | רויטרס

הארדן חתום על חוזה לשנתיים בשכר מצטבר של 68.6 מיליון דולר, אשר במסגרתו הוא מחזיק באופציה להפוך לשחקן חופשי בקיץ 2023. הסיקסרס צירפו אותו בטרייד בפברואר האחרון, תמורת בן סימונס, סת' קרי ושתי בחירות דראפט שעשו את דרכם לברוקלין.

לפי גורמים בסביבתו, על אף הדרישה לעזוב את הרוקטס בזמנו, הכוכב חש זיקה עזה לעיר יוסטון, לקהילה ולסגנון החיים בה – כך נכתב. האיש והזקן נבחר בתקופתו בקבוצה הטקסנית ל-MVP של העונה הסדירה ב-2018, ובכל עונותיו שם נבחר להופיע במשחק האולסטאר, כאשר בשלוש מתוכן סיים כמלך הסלים של הליגה. הוא מדורג שני בטבלת קלעי הפרנצ'ייז בכל הזמנים, מאחורי האקים אולג'וואן, וראשון באסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי