בדרך להעברת ענק באירופה? "מילאנו סיכמה על צירופו של קמבה ווקר"

play
ימציא את עצמו מחדש באירופה? קמבה ווקר | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman
הפספוס בחו"ל והעימות עם אברם גרנט: אלון מזרחי נפתח 29:10

האם הרכז שרשם 4 הופעות באולסטאר ב-NBA יגיע לאיטליה? ב"גאזטה" טוענים שהפרטים מולו סוכמו והוא יחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות

(גודל טקסט)

האם הכדורסל האירופי בפני העברת ענק? ב"גאזטה" האיטלקי מדווחים שארמני מילאנו העשירה נמצאת בפני סיכום עם לא אחר מאשר קמבה ווקר, הגארד שכיכב במשך שנים בשארלוט מה-NBA, אך לא מוצא את עצמו בשנים האחרונות בליגה הטובה בעולם.

על פי דיווח לא ברור מה יהיה משך ופרטי החוזה, אך הוא מותנה בכך שהשחקן יעבור בהצלחה בדיקות רפואיות. ווקר בן ה-32, שיחק תשעה משחקים במדי דאלאס העונה ורשם ממוצעים של 8 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

קמבה ווקר, דאלאס מאבריקס
ימציא את עצמו מחדש באירופה? קמבה ווקר | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman

אלא שממוצעי הקריירה של ווקר גבוהים בהרבה. ווקר, ששיחק ארבע פעמים באולסטאר בין השנים 2017 ל-2020, רושם ממוצעי קריירה של 19.3 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק במהלך התקופה שלו בשארלוט (2011-19), בוסטון (2019-2021), הניקס (2021-22) ודאלאס העונה.

ווקר היה ה-כוכב של שארלוט, על ידה הוא נבחר במקום התשיעי בדראפט 2011 והוא אמור למלא במילאנו את החלל שהותירו סרחיו רודריגס שעזב בקיץ וקווין פאנגוס שהובא במקומו אבל נפצע וייעדר תקופה ארוכה. בכל מקרה, ווקר לא יהיה זמין ולא יוכל לשחק עד סוף פברואר לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי