שיחות על טרייד משולש: ראסל ללייקרס, ווסטברוק ליוטה, קונלי למינסוטה

play
דיאנג'לו ראסל, מינסוטה טימברוולבס | GettyImages, David Berding
וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות 02:15

בארה"ב מדווחים שכחלק מהעסקה גם מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט יצטרפו לעיר הכוכבים בתמורה לרכז היקר ובחירות סיבוב ראשון בדראפט

(גודל טקסט)

יממה בלבד נותרה לסיום חלון הטריידים ב-NBA, אך נדמה ששלוש קבוצות לא ממתינות לרגע האחרון כדי להשלים עסקה גדולה. לפי דיווח של שאמס צ'ראניה, לוס אנג'לס לייקרס עומדת להיפרד מראסל ווסטברוק בטרייד משולש, שבמסגרתו תקבל בחזרה את דיאנג'לו ראסל ממינסוטה. מייק קונלי יעבור לוולבס ו-ווסטברוק ינחת אצל הג'אז, שעשויים לחתוך אותו.

כידוע, הלייקרס ניסו לכל אורך השנה האחרונה להעביר את ווסטברוק לאור המשכורת המפלצתית שלו, המוערכת בכ-47 מיליון דולר לשנה. חודשים ספורים לסיום החוזה, הם ככל הנראה מצאו את העסקה שחיפשו, ואם וכאשר היא תצא לפועל יגיע הרכז ליוטה. הג'אז עשויים להגיע לסיכום עם השחקן על פרידה, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי הרשאי לחתום בכל קבוצה שאינה הלייקרס או הג'אז.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס
קרובים לפרידה? ווסטברוק ולברון | אימג'בנק GettyImages, Ethan Miller

מי שיעשה את דרכו ללייקרס במקרה שכזה הוא רכז מינסוטה, דיאנג'לו ראסל, שהחל את קריירת ה-NBA בלייקרס. ראסל גם הוא יהפוך לשחקן חופשי בעונה הנוכחית, ויקווה למקסם את הערך שלו בקדנציה השנייה בקבוצה בה שיחק בין 2015 ל-2017.

הרכז השלישי שיהיה מעורב בעסקה המתגבשת הוא מייק קונלי מיוטה, שיעבור למינסוטה במה שעשויה להיות התחנה השלישית שלו בליגה אחרי ממפיס והג'אז. בנוסף לקונלי, גם מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט יהיו חלק מהעסקה, ויעברו מיוטה ללייקרס.

* בעניין אחר, זאיון וויליאמסון צפוי להחמיץ את משחק האולסטאר בשל הפציעה שמשביתה אותו בשבועות האחרונים. שחקנה של ניו אורלינס יהיה שחקן החמישייה השלישי שיחמיץ את משחק הכוכבים, אחרי סטף קרי וקווין דוראנט.