טרייד ענק ב-NBA: ראסל ללייקרס, ווסטברוק ליוטה, קונלי למינסוטה

play
ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס | GettyImages, Ethan Miller
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיטשל אחרי משחק 71 הנקודות מול שיקגו 00:23

8 שחקנים החליפו קבוצות במסגרת הטרייד שהחזיר את דיאנג'לו ראסל לקבוצה בה החל את קריירת ה-NBA. ווסטברוק לא צפוי לשחק במדי הג'אז, הקליפרס והבולס בעקבותיו. ג'וש הארט עבר לניקס

(גודל טקסט)

עסקת ענק נוספת ב-NBA לפני פקיעת חלון הטריידים. האפשרות לבצע טריידים תינעל הערב (חמישי) ב-22:00, ועד אז צפויים מהלכים מסקרנים נוספים, אבל אחרי העסקה ששלחה את קיירי אירווינג לדאלאס, נרקם הלילה עוד מהלך משמעותי. במרכזה של העסקה שכוללת שלוש קבוצות (הלייקרס, הג'אז והטימברוולבס) ושמונה שחקנים, יחזור דיאנג'לו ראסל ללייקרס, הקבוצה בה החל את קריירת ה-NBA שלו, וינסה לסייע ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס. יחד איתו יגיעו ללייקרס גם מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט.

מינסוטה תגיע את מייק קונלי, ניקייל ווקר-אלכסנדר ושלוש בחירות סיבוב שני עתידיות, בעוד יוטה תקבל את ראסל ווסטברוק, חואן טוסקנו-אנדרסון, דמיאן ג'ונס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת מהלייקרס ב-2027.

דיאנג'לו ראסל, מינסוטה טימברוולבס
חוזר למקום בו התחיל. דיאנג'לו ראסל | אימג'בנק GettyImages, David Berding

בכך מסתיימת הקדנציה הפושרת של ראסל ווסטברוק במדי הלייקרס, אחרי שעל פי דיווחים בארצות הברית, "בשבוע האחרון המתח בין הצדדים היה בלתי נסבל". ווסטברוק אמנם הועבר ליוטה, אבל כל הסימנים מצביעים על כך שהג'אז יוותרו על שירותיו ויהפכו אותו לשחקן חופשי. אם זה אכן יקרה, הקליפרס והבולס כבר הוזכרו כמי שמעוניינות להחתים אותו.

בעקבות הטרייד, יוטה מחזיקה בלא פחות מ-15 בחירות סיבוב ראשון עתידיות עד 2029, כשהנשיא דני איינג' משכפל את השיטה שעבדה לו בבוסטון, ומחזיק כמות עצומה של נכסים עתידיים.

* טרייד משמעותי נוסף שנסגר הלילה, ישלח את ג'וש הארט מפורטלנד לניקס, שם הוא יחזור לשתף פעולה עם חברו ממכללת וילאנובה, ג'יילן ברונסון. הבלייזרס קיבלו בתמורה את קם רדיש, ריאן ארצ'ידיאקונו, סבי מיכאליוק ובחירת סיבוב ראשון מוגנת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי