כמחליפים לפצועים: פוקס, אדוארדס וסיאקם נבחרו למשחק האולסטאר

play
שחקן סקרמנטו קינגס דיארון פוקס מול שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס | רויטרס
וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות 02:15

שחקני סקרמנטו ומינסוטה לראשונה במשחק הכוכבים, גם הקמרוני מטורונטו זומן. מוראנט, אמביד ומרקאנן הוקפצו לחמישיה

(גודל טקסט)

בשבוע הבא יציינו ב-NBA את סוף שבוע האולסטאר, שייערך השנה ביוטה. במוקד כמובן יעמוד משחק האולסטאר המסורתי שכולל את הכוכבים הבכירים, והערב (שישי) הליגה הכריזה על שלושה שחקנים שיזכו לכבוד בעקבות פציעותיהם של השחקנים שייאלצו להיעדר.

דיארון פוקס מסקרמנטו ואנתוני אדוארדס ממינסוטה נבחרו בפעם הראשונה בקריירה למשחק הכוכבים, בעוד עבור פסקל סיאקם מטורונטו תהיה זו הופעה שנייה, שלוש שנים אחרי הפעם הראשונה שלו. השלושה נבחרו בעקבות הפציעות של סטף קרי, קווין דוראנט וזאיון וויליאמסון, שכאמור יחמיצו את האירוע החגיגי.

אותם שלושה שחקנים פצועים היו אמורים לפתוח בחמישיה, כך שבליגה היו צריכים להחליט מי מבין המחליפים יוקפצו ויכללו ברשימת עשרת השחקנים הפותחים. ג'ה מוראנט ממפיס וג'ואל אמביד מפילדלפיה יפתחו, כמו גם לאורי מרקאנן, שלעיני הקהל הביתי בסולט לייק סיטי יערוך את הופעת הבכורה שלו באולסטאר.

* לוקה דונצ'יץ' צפוי לחזור הלילה (בין שישי לשבת) מפציעה במשחקה של דאלאס נגד סקרמנטו, ובכך לשחק לראשונה לצד הרכש הנוצץ – קיירי אירווינג. אגב, רק הערב "נפרדה" ברוקלין מאירווינג ברשתות החברתיות, זאת על אף שעברו כבר חמישה ימים מאז הטרייד המדובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי