הסוף להארכות כפולות? "ב-NBA שוקלים לבטל את השעון בהארכה"

play
"צריך לשמור על בריאותם של שחקנים כמו קוואי" | GettyImages
חוזה לשבוע בלבד? אייזיאה קאזינס חתם בהפועל חיפה 07:15

דיווח: בליגה יוזמים חוק לפיו ההארכה תשחק עד תוצאה מסויימת כדי לקצר המשחקים: "צריך לשמור על בריאות השחקנים ולקצר את השידורים"

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון נערך ב-NBA משחק שנכנס לספרי ההיסטוריה ובו סקרמנטו ניצחה את הקליפרס 175:176 אחרי שתי הארכות. זה היה המשחק עם הסקור השני בגובהו אי פעם ומתברר כעת שראשי הליגה מתכוונים לערוך שינוי ש"יקלקל את החגיגה" ולא יאפשר קיומם של משחקים כל כך ארוכים.

קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס מול סקרמנטו
"צריך לשמור על בריאותם של שחקנים כמו קוואי" | GettyImages

ב"בליצ'ר ריפורט" מדווחים שאדם סילבר שוקל לשנות את החוק ולהביא לכך שבהארכה לא ישחקו על זמן, אלא על תוצאה. כלומר: הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-15 נקודות נניח היא המנצחת, חוק שדומה לשער זהב שהונהג בכדורגל. המטרה של החוק הזה היא לקצר את המשחקים ולמנוע מצב שבו כמו ביום שבת האחרון כוכב פציע כמו קוואי לאונרד שיחק 46 דקות. זה גם נועד כדי לקצר שידורים ארוכים מדי של המשחקים.

כידוע, כיום משך זמן ההארכה הוא חמש דקות ברוטו, כאשר ב-NBA כבר שקלו בעבר לנסות את החוק של "תוצאת מטרה", אבל רק במשחקי האולסטאר. החוק הזה אמור בעיקר לשמור על בריאות השחקנים, אבל ימנע מותחנים ארוכים שסיפקו דרמות גדולות בעבר והמשחק של סקרמנטו מול הקליפרס הוא דוגמא טובה לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי