ביל להט בניצחון וושינגטון באטלנטה, 4 ו-13 ריבאונדים לאבדיה

play
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס | GettyImages, Alex Slitz
העיניים נשואות אליו: בעת משבר, מנור סולומון הוא התקווה של הנבחרת 01:27

הוויזארדס רשמו ניצחון 116:119 וקלקלו את הבכורה של קווין סניידר על הקווים, ביל קבע שיא עונתי של 37 נקודות. אבדיה סיים עם 2 מ-9 בלבד מהשדה ב-31 דקות, אבל מצא דרכים אחרות לתרום

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים צמודים מאז החזרה מפגרת האולסטאר, וושינגטון חזרה לנצח הלילה (בין שלישי לרביעי) אחרי שהשיגה 116:119 חשוב בחוץ על אטלנטה המקרטעת, בהופעת הבכורה של קווין סניידר על הקווים של ההוקס. הוויזארדס ששיפרו את מאזנם ל-29 ניצחונות מול 32 הפסדים, מבססים את עצמם במקום העשירי המוביל לפליי-אין, עם יתרון של משחק וחצי על פני שיקגו ובפיגור של משחק אחד בלבד מטורונטו, אותה תפגוש פעמיים בשבוע הקרוב.

גיבור הניצחון היה ללא ספק בראדלי ביל. הכוכב של הוויזארדס מסיר בתקופה האחרונה חלודה אחרי חודשים קצת פחות טובים לפני פגרת האולסטאר, ונכנס לכושר מצוין. הלילה הוא קבע שיא עונתי עם 37 נקודות, ועשה זאת ביעילות מרשימה (17 מ-30 מהשדה) וכשהוא מחלק גם 7 אסיסטים לעומת שני איבודים בלבד. הוא וקייל קוזמה (28 נקודות) חיפו על החיסרון של קריסטאפס פורזינגיס הפצוע, וכל אחד מהם היה חתום על מהלכים מכריעים בשני צידי המגרש בדקה האחרונה.

דני אבדיה שפתח בחמישייה פעם נוספת בהיעדרו של פורזינגיס, אמנם סבל מיום התקפי פושר מאוד, אבל מצא דרכים נוספות לתרום לקבוצה. הוא סיים 31 דקות עם 4 נקודות בלבד (משחק שני רצוף עם מאזן נקודות חד ספרתי, דייק ב-2 מ-9 מהשדה כולל 0 מ-1 מהשלוש, אבל גם עזר למלא את הוואקום שנוצר בכל הקשור לריבאונדים, כשהוריד 13 כדורים חוזרים.

עוד בנושא
דוראנט יערוך בכורה בין רביעי לחמישי, בארטון חתם בטורונטו
הסוף להארכות כפולות? "ב-NBA שוקלים לבטל את השעון בהארכה"

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
לומד להשפיע על המשחק בדרכים שונות. אבדיה | רויטרס

אבדיה פתח את המשחק בסערה עם לא פחות מ-8 ריבאונדים ברבע הראשון, שווה לשיא הקריירה שלו ברבע אחד, ועזר לוויזארדס להישאר קרובים. טריי יאנג התחמם ודאג להוריד את ההוקס ביתרון להפסקה ולהגדיל את היתרון לדו ספרתי ברבע השלישי, אבל הרבע האחרון היה כל כולו של וושינגטון. ביל השתלט על ההתקפה והוביל מהפך, וסל גדול שלו חצי דקה לסיום קבע יתרון 4 לוויזארדס. יאנג הגיב עם שלשה בצד השני, אבל ביל קלע עוד סל גדול שקבע יתרון 3, ויאנג החטיא פעמיים מחוץ לקשת בהתקפה האחרונה זריקות שהיו יכולות לשלוח את המשחק להארכה, אחרי שעוד קודם לכן נחסם פעמיים על ידי קוזמה ודניאל גאפורד.

מלבד ביל שקבע שיא עונתי עם 37 נקודות וקוזמה שצלף 28, גם גאפורד הגיע לספרות כפולות וסיים עם 13 נקודות לצד 12 ריבאונדים ו-3 חסימות. את ההוקס, שירדו למאזן 31:31 ונעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים, הוביל טריי יאנג עם 31 ו-7 אסיסטים. בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 16 מהספסל.

מאמן אטלנטה הוקס קווין סניידר
לא לבכורה כזו הוא פילל. קווין סניידר | אימג'בנק GettyImages, Alex Slitz

כעת הוויזארדס יחזרו הביתה, ויארחו בלילה שבין חמישי לשישי את טורונטו למשחק חשוב נוסף במאבקי הפליי-אין והפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי