מילווקי "על הסוס", יאניס מזהיר: "אסור לסמוך על השלשות"

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו | GettyImages, John Fisher

הבאקס צלפו 26 פעמים מחוץ לקשת בדרך לניצחון 16 ברציפות, הכוכב טוען: "כדאי שלא נתאהב בזריקות הללו, הן בונוס". מיאמי מודאגת, פול ג'ורג' מודה: "הבנתי שאני לא האופציה מספר 1, שאני לא יכול לנצח לבד"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

הקבוצה הלוהטת ב-NBA לא עוצרת. מילווקי חגגה ניצחון 16 ברציפות – ארבעה בלבד משיא כל הזמנים שלה – כשהביסה את אורלנדו 117:139. הבאקס מסוגלים לנצח בשלל דרכים, והפעם זה קרה ערב נהדר מחוץ לקשת – 26 מ-56 (לעומת 9 מ-33 של היריבה), ושימו לב לנתון הבא: לא פחות משמונה שחקנים זרקו ארבע שלשות או יותר, וכל מטאטא ירה. ברוק לופז, גרייסון אלן, ג'ו אינגלס ואיי ג'יי גרין צלפו ארבע שלשות כל אחד, בעוד יאניס אנטטוקומפו איפס את הידית גם כן, עם 3 מ-4 מחוץ לקשת.למעשה, השחקן היחיד ששותף בשורות הבאקס ולא לקח זריקה לשלוש הוא מרז'ון בושאם, ששיחק חמש דקות בלבד.

עוד ב-NBA

"הלחם והחמאה": אבדיה מספר על השינוי שעבר, וזוכה למחמאות
דוראנט "לא מתחרט על כלום", פיניקס חוגגת: "כמעט לא מרגיש אמיתי"
23 נק' לדוראנט בבכורה בפיניקס, ניצחון 16 ברציפות למילווקי

"זה חלק מהמשחק שלנו, אבל זה לא כל המשחק שלנו", אמר יאניס. "אנחנו לא יכולים להתאהב בזריקות ולסמוך על הזריקות לשלוש. כשזה נכנס, זה בונוס". ברוק לופז הודה: "אפילו לא הבנתי כמה שלשות קלענו. ידעתי שזה די הרבה, אבל כן, זו כמות גבוהה". המאמן מייק בודנהולזר הסביר: "דיברנו הרבה על איכות הזריקות שלנו. זה הרגיש כאילו הרבה שחקנים להטו הלילה".

אז איך עוצרים את הקבוצה שלא הפסידה מאז ה-21 בינואר? לא ברור. "הם פשוט על הסוס כרגע", הודה מאמן אורלנדו ג'מאל מוסלי. "הם משחקים ברמה גבוהה מאוד".

* פול ג'ורג' סיפק הודאה נדירה, כשהתארח בפודאקסט של ג'יי ג'יי רדיק ונזכר בתחילת הקריירה שלו – אז היה הכוכב הבלתי מעורער של אינדיאנה: "הייתי חייב להיות כן עם עצמי, הבנתי שאני לא יכול לעשות את זה לבד. כדי לנצח ברמה הכי גבוהה שאפשר, אני לא חושב שאני האופציה הראשונה. אני יכול לקלוע כמו השחקנים הכי טובים, יכול להשתלט על משחקים, אבל בכנות, אני לא יודע אם המשחק שלי מספיק כדי לזכות באליפות".

* פילדלפיה הביסה את מיאמי 96:119, אף שהעניקה לג'ואל אמביד מנוחה. "אנחנו מגוונים ועמוקים, כל מי ששיחק הגיע מוכן", אמר דוק ריברס. ההיט עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים, והם מסתבכים בקרבות הפלייאוף במזרח. "כבר הראינו שאנחנו יכולים להיות בשיאנו ולנצח כל קבוצה בליגה, אבל הראינו גם את זה", הודה אריק ספולסטרה. "אנחנו צריכים להתחיל להבין מה עושים", הוסיף באם אדבאיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי