רקדניות ערומות, 50 אלף דולר בטיפים: התמונות והעדויות על הלילה הפרוע של ג'ה מוראנט

play
ג'ה מוראנט | צילום מסך, טוויטר
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3 08:50

אחרי שהסתבך עם הסרטון שלו מנופף באקדח, בארה"ב מפרסמים את מעלליו של כוכב ממפיס בעודו מוקף חשפניות במועדון: "כל רצפת החדר הייתה מכוסה בכסף!"

(גודל טקסט)

נמשכים הדיווחים הלא מחמיאים על ג'ה מוראנט, כוכב ממפיס גריזליס, שהושעה מהקבוצה אחרי שנופף באקדח במועדון חשפנות בדנבר ומאז הפך למוקד של ביקורת ציבורית בארה"ב. "ניו יורק פוסט" פירסם מספר תמונות מ"הבילוי" של מוראנט באותו מועדון חשפנות, ועל פי הצילומים והעדויות מתברר שהכדורסלן ערך מסיבות פרועות במועדון הידוע לשמצה.

הצילומים החדשים מליל ה-2 במרץ מציגים את הכוכב בחדר אחורי במועדון Shotgun Willie's בגלנדייל, קולורדו, כשהוא יושב על הספה, עליו מפזזת בחצי עירום חשפנות בריקוד – וכמעט כל סנטימטר ברצפה מכוסה במזומן! "כל החדר היה מלא בכסף", סיפרה אחת העובדות במקום, "ממש ערימה, צריך מגרפה בשביל לנקות שם".

עוד בנושא
ג'ה מוראנט צילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, ממפיס השעתה אותו
משחק אותה גנגסטר? מוראנט מודה שהוא "זקוק לעזרה", ומסעיר את ארה"ב
פגישת השחקנים לא עזרה: פרטים חדשים על הקריסה של ג'ה מוראנט

הגארד בן ה-23, שחתם עם הגריזליס בשנה שעברה על חוזה לחמש שנים שעשוי להעניק לו עד 231 מיליון דולר, הוציא לפחות 50 אלף דולר בטיפים במזומן במהלך שני לילות של בילויים במועדון, כך מדווחים עובדים במקום. "לקח לנו נצח לספור את זה", סיפרה רקדנית במקום.

מוראנט הגיע למועדון עם חבר ושני מאבטחים בסביבות השעה 1:30 בלילה, שעות ספורות אחרי שהגריזליס ניצחו ביוסטון. 80 דקות בלבד לאחר שמטוס הקבוצה נחת בדנבר, כוכב ממפיס התגנב דרך הדלת האחורית של המועדון ונכנס לחדר ה-VIP, ושילם סכום התחלתי של אלף דולר רק להשכרת החדר. "הוא היה שם כדי לחגוג, הוא רצה שיהיו כמה בנות בחדר", אמר המקורב. "המוזיקה הייתה מאוד מאוד גנגסטרית".

לאחר מכן הוא שילם עבור ארבע רקדניות ושירות שהזרים לחדר בקבוקי שתייה, והזמין ארוחה שכללה סלסלת כנפיים מעושנות, שני מגשים של רצועות עוף וצ'יפס, וסטייק אחד – כך על פי המקורב והתמונות. "זה קצת מוגזם, אבל פזרנות זה משהו שמאוד מאפיין את המקום הזה", סיפר המקורב.

יומיים לאחר מכן, מוראנט חזר למקום, אחרי שממפיס הפסידה לנאגטס. הוא התיייצב במקום שוב, בשעות הקטנות של הלילה, ביום שבת, 4 במרץ. הפעם הוא שידר את עצמו באינסטגרם לייב כשהתרברב עם אקדח ושר את המילים ל"Bring 'Em Out" של הראפר YoungBoy Never Broke Again.

ג'ה מוראנט מחזיק אקדח
| צילום מסך, אינסטגרם ג'ה מוראנט

דברה דונפון, 72, אחת מבעלות המקום, אישרה שמוראנט ביקר פעמיים במועדון, אבל סיפרה: "הילד הזה חמוד אמיתי, התנהג בצורה מכבדת במיוחד, מתוק, בלילה השני הוא לא שתה.. היו לנו פה שחקנים מדנבר נאגטס, מנדבר ברונקוס, חלקם היו חסרי כבוד ומגעילים. אבל הוא היה נפלא".

האקדח, לעומת זאת, "הפחיד מאוד" את הרקדניות במקום. "הוא שלף את התירוץ של הילד הלבן: 'אני פשוט עובר הרבה עכשיו בחיים, אז מותר לי להתנהג כמו טיפש ולסכן חיים של אנשים אחרים'", כך אמרה אמר מהן.

דונאפון אמרה שהיא והמשטרה בחנו את צילומי האבטחה מהלילה השני הידוע לשמצה של מוראנט, וטענו ש"אף אחד לא ראה אקדח". משטרת גלנדייל אמרה שהם חקרו את מוראנט אך קבעו שאין מספיק ראיות להאשים אותו בפשע.

עם זאת, כזכור, בעקבות הסערה הציבורית על הסרטון בשידור חי של האקדח, מוראנט התנצל בפני הקבוצה והציבור על מעשיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי