לברון התייעץ עם "הלברון של הרופאים", אך הושפל עם חזרתו: "מסריחים"

כוכב הלייקרס שב למגרשים אחרי שהחמיץ 13 משחקים, הסביר למה החליט לא לעבור ניתוח ("הרופאים מעולם לא ראו החלמה מהירה כזאת"), אבל נחל הפסד מול שיקגו וספג השפלה מחברו לשעבר פטריק בברלי

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס חזר אתמול (ראשון) למגרשים ,רק אחרי שקיבל ייעוץ מ"הלברון ג'יימס של מומחי הרגליים", כדבריו. כוכב הלייקרס העדיף לא לחשוף את שמו של איש המקצוע הרפואי, אבל חזר למגרשים אחרי שהובטח לו שזה בסדר מבחינתו לשוב למגרשים העונה למרות שסבל מקרע בגיד ברגל ימין.

"הוא אמר לי שאני לא צריך לעבור ניתוח", אמר ג'יימס לאחר ההפסד של לוס אנג'לס 118:108 לשיקגו בולס ביום ראשון. שני רופאים אחרים המליצו לג'יימס לעבור ניתוח בכף הרגל, אבל הכוכב הוותיק בחר בשיקום. הוא חזר תוך ארבעה שבועות בדיוק, החמיץ 13 משחקים, ושב בזמן כדי להשתתף בפוש האחרון של הלייקרס בניסיון להעפיל לפלייאוף.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן שיקגו בולס פטריק וויליאמס
לא לקאמבק כזה הוא פילל. לברון | רויטרס
תמונת הפלייאוף ב-NBA, נכון לתאריך 27.3
| צילום מסך, אתר רשמי, NBA

כשנותרו שבועיים לעונה הסדירה, ההפסד לשיקגו הוריד את לוס אנג'לס למקום ה-9 בטבלת המערב, אבל רק שני משחקים אחרי המדורגת 6 של גולדן סטייט כשנותרו שבעה משחקים.

לג'יימס היו 19 נקודות מול הבולס, כשקלע 6 מ-11 מהשדה, עם שמונה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. היו לו גם חמישה איבודים, וללוס אנג'לס היו 18 כקבוצה, מה שהוביל ל-34 נקודות עבור שיקגו.

"ברור שהקצב הוא החשוב ביותר", אמר ג'יימס. "היו לי כמה דרייבים והכדור ברח ממני. כמה זריקות לא הרגישו טוב כמו קודם, ברור. אבל הייתי בחוץ ארבעה שבועות, ומנסה לחזור לעצמי לשלב האחרון של העונה".

אנתוני דייויס (15 נקודות, 9 ריבאונדים) אמר: "הוא יהיה בסדר. אנחנו נהיה בסדר… זה היה נהדר לראות אותו שם בחוץ". הלייקרס היו במאזן 5:8 בלי לברון, שמאמין בסיכויים של קבוצתו העונה. "לעזאזל עם הפליי-אין; למעשה אנחנו יכולים להיות מדורגים בשמינייה", אמר ג'יימס, שלדבריו הוא החלים מהפציעה מהר יותר "ממה שהרופאים אי פעם ראו". עם זאת, הוא הודה שטרם החליט אם יעבור ניתוח בפגרה, ואיך זה ישפיע על חזרתו לעונה הבאה.

אבל עם כל הכבוד ללברון, הלייקרס הפסידו לשיקגו, בבית, בתקופה שבה כל משחק מכריע. מי שחגג את הניצחון היה פטריק בברלי, ששוחרר מהלייקרס, והלילה קלע סל על לברון וסימן לו "אתה נמוך מדי", ולאחר מכן אף פנה לאוהדי הלייקרס ושאג לעבר היציעים "סתמו את הפה" וסתם אף האף כדי להבהיר לקבומה שהיא "מסריחה". לפני כן עבר בהתרסה ליד המאמן דרווין האם והג'נרל מנג'ר רובפלינקה. דייויס אמר על בברלי: "מי שמכיר אותו לא מופתע לא מופתע. זה פאט. לא ציפיתי לפחות מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי