דיווח: וושינגטון בשיחות עם פורזינגיס לגבי חוזה חדש

play
פורזינגיס עם אבדיה, שהצטיין – אך לא מנע הפסד | GettyImages, Eric Espada
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.3 05:00

ב"אתלטיק" פורסם כי לשני הצדדים יש רצון להמשיך והוויזארדס מעוניינים להשאיר גם את קוזמה. שניהם יוכלו להשתחרר בקיץ

(גודל טקסט)

לפי הדיווח שפרסם הערב (רביעי) כתב ה"אתלטיק" שאמס צ'ראניה, וושינגטון וויזארדס פועלת במטרה להשאיר את קריסטאפס פורזינגיס וקייל קוזמה, שני הכוכבים שמחזיקים באופציה להשתחרר מחוזיהם בקיץ הקרוב.

"פורזינגיס והוויזארדס מנהלים שיחות רציניות לגבי חוזה חדש ושני הצדדים מעוניינים בכך", נכתב בדיווח. שחקן הפנים הלטבי פרח מבחינה אישית אחרי שדאלאס מאבריקס שלחה אותו בטרייד לוושינגטון לפני הדדליין של אמצע העונה אשתקד. ב-65 משחקים העונה, ממוצעיו של KP עומדים על 23.2 נקודות (שיא קריירה), 8.4 ריבאונדים, 38.5% לשלוש ו-1.5 חסימות למשחק. כאמור, יש לפורזינגיס אפשרות לוותר על שכר של 36.6 מיליון דולר בעונה הבאה כדי לחתום על חוזה חדש לטווח ארוך.

שחקן וושינגטון וויזארדס, קייל קוזמה, עם בראדלי ביל
| GettyImages, Patrick Smith

סעיף כזה קיים גם בחוזה של קוזמה, ששכרו בעונת 2023/24 אמור לעמוד על 13 מיליון דולר, אולם שוויו קפץ בעונה הנוכחית לאור ממוצע שיא בקריירה של 21.2 נקודות למשחק, לצד 7.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים.

אם השניים ימשיכו, יהיו אלו חדשות מצוינות גם לדני אבדיה שנמצא ביחסים טובים עם פורזינגיס וקוזמה, ורק לפנות בוקר אמר על הלטבי אחרי הניצחון נגד בוסטון: "הוא רוצה את הטוב ביותר ממני. הוא הגיע מאירופה בגיל צעיר, מבין את מה שאני עובר. בתקופות רעות הוא שם בשבילי ובתקופות טובות הוא חוגג איתי. אני מרגיש שביססנו יחסים נהדרים".

וושינגטון מנסה לעמוד בהתחייבותה לכוכב הגדול ביותר שלה, בראדלי ביל, שנתנה בשנה שעברה כשהחתימה את הקלע על חוזה מקסימום לחמש שנים בשכר מצטבר של 251 מיליון דולר, כולל סעיף נגד טריידים שמונע מהמועדון את האפשרות "לשנות מסלול" וללכת לבנייה מחדש במקום לנסות ולבנות סגל שיוכל להתחרות בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי