דוראנט: "אליפויות? כבר לא אכפת לי ממורשת"

play
נהנה בפיניקס. דוראנט | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3 04:34

שחקן פיניקס ששב הלילה מפציעה, סיפר בראיון ל'אתלטיק' על הפרידה מברוקלין ("לא ניסיתי להוכיח שזה ארגון מחורבן"), ההתאקלמות החדשה ("כולם מסמנים אותנו, טוב להיות בצד שלהם") והסיפור עם אירווינג ("לא היה ברור מה קרה, עשיתי את הטוב ביותר עבורי")

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

קווין דוראנט זעזע את ליגת ה-NBA בחודש פברואר כשעבר בטרייד לפיניקס סאנס והפך אותה למועמדת בכירה לזכייה באליפות. אחרי הבכורה שלו שנדחתה בעקבות פציעה, הפורוורד נפצע פעם נוספת בקרסול ורק ברביעי חזר לראשונה ללבוש את מדי הסאנס בניצחון על מינסוטה. בראיון ל'אתלטיק' סיפר על ההתאקלמות בפיניקס, הסיבות למעבר והמטרות שלו לעתיד הקרוב והרחוק.

"בכנות, בימים האלה, כבר לא אכפת לי ממורשת. בעבר זה היה דבר שחשוב עבורי – מה אנשים ייזכרו ממני, אבל זה נהיה יותר מדי דברים ושאלות של מה עשיתי", סיפר דוראנט בפתיחת הראיון. "אני פשוט רוצה לעלות על הפרקט ולייצר את הדבר שאני עושה הכי טוב, לחזור הביתה ולבלות עם המשפחה – זה הכול".

עוד ב-NBA

המירוץ הצמוד אי פעם: יתרון קטן לאמביד במאבק על תואר ה-MVP
דאלאס מודאגת, אמביד מתגונן, דוראנט נרגש: סיכום הלילה ב-NBA
סקרמנטו קטעה בצורת היסטורית, בראון: "המטרה – לזכות באליפות"

שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט | רויטרס

דוראנט סיפר על החזרה שלו מהפציעה לקראת היישורת האחרונה של העונה הסדירה: "כולנו מחכים לחזור אחרי השבועות האחרונים שהייתי בחוץ. כולם התרגשו לקראת הקאמבק שלי, אז אני סוף סוף כאן, מתאמן ומשחק. יש המון אנרגיה באולם ואנחנו מחכים לראות את זה קורה. אליפות? אני לוקח כל יום צעד צעד. אני לא מדבר כרגע על אליפויות. אני מרוכז רק באיך להיות שוב טוב ואיך למקסם את היכולת שלי בכל יום".

כאשר נשאל על הנקודה בקריירה בו הוא החל להתעניין ולהתעסק גם במה שקורה מחוץ למגרש, אמר הפורוורד: "הייתי אומר שבשנים בגולדן סטייט זה התחיל. לא ניסיתי לספק אנשים, אבל הייתי מנסה לגרום לאנשים להבין מי אני כשחקן. היה המון בלבול ובלאגן כשעזבתי את אוקלהומה. הרגשתי שהייתי צריך להסביר לתקשורת ולאוהדי הליגה, אבל הבנתי שהם יאמינו למה שהוא רוצים להאמין, אז אין צורך שאנסה להסביר שרציתי לשדרג לעצמי את הקריירה ולנסות לשנות את הדרך בה הם חושבים על הסיטואציה".

שחקני פיניקס סאנס קווין דוראנט, דווין בוקר
זו רק ההתחלה. בוקר ודוראנט | אימג'בנק GettyImages, Jacob Kupferman

על שיתוף הפעולה עם דווין בוקר, דאנדרה אייטון וכריס פול: "אני מרגיש טוב מאוד בנוגע לזה. יש לנו מטרה אחת גדולה, אז זה קצת מלחיץ. כולם מסמנים אותנו ואנחנו רוצים להיות במיטב שלנו. אני מצפה לקראת האתר שיבוא, כולנו מצפים לכך. לגבי בוקר? אני עוקב אחריו עוד מהימים הראשונים שלו בקנטאקי. עבדנו בקיץ ביחד ועזרתי לו להתפתח כשחקן מנטלית וגם על הפרקט, זה מדהים לראות איך הוא גדל להיות השחקן שהוא היום. הוא יכול לקלוע מכל מקום במגרש, יודע לרוץ, ללחוץ ומחויב מאוד גם הגנתית. זה טוב להיות איתו באותו צד איתם".

דוראנט שיתף על הרגע בו קיירי אירווינג דרש לעזוב את ברוקלין: "ברגע שהוא ביקש לעזוב, רק רציתי להבין מה הכיוון של הקבוצה הבאה אליה הוא יילך. כאשר לא הייתה לי מספיק הבנה מה הכיוון הזה או מה קורה בדיוק, ניסיתי לעשות מה שטוב ביותר עבורי. אני רוצה את הטוב ביותר עבור הארגון שנקרא ברוקלין נטס. לא אהבתי את הדרך שזה נגמר ככה. לא ניסיתי להוכיח נקודה שברוקלין זה ארגון מחורבן, פשוט דברים לא עבדו כמו שצריך. לחזור מפציעת אכילס לשחק ולקבל מהם את הסיוע לכל צעד בדרך היה מדהים ואני מעריך ואמשיך להעריך זאת לכל החיים".

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט
"זה אמיתי". דוראנט ואירווינג | אימג'בנק GettyImages, Dustin Satloff

קווין דוראנט נמצא בעונה ה-15 בליגה הטובה בעולם, כאשר הוא עומד העונה על ממוצעים של 29.2 נקודות למשחק, 6.8 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים ב-43 משחקים בהם לקח חלק במהלך העונה הסדירה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי