קווין דוראנט שמר על מאזן מושלם בפיניקס ועקץ את החלטת הליגה

play
נהנה בפיניקס. דוראנט | GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:17

KD צלף 29 מול דנבר ולא הפסיד אף משחק מאז הצטרף מברוקלין לפני חודשיים, בסיום שיתף ציוץ עם ממוצעיו ותקף את החוק שבעקבותיו לא יוכל להיבחר ל-MVP. פול שקבע שיא קריירה בזכות שבע שלשות: "הייתי צריך לקלוע יותר"

(גודל טקסט)

קווין דוראנט שמר על מאזן מושלם בפיניקס סאנס. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא קלע 29 נקודות (50 אחוז מהשדה, צלף שש שלשות מ-10 ניסיונות) והוביל את פיניקס לניצחון 115:119 על דנבר נאגטס, מוליכת המערב שהגיעה ללא כוכביה ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי.

פיניקס ניצחה בכל שמונת המשחקים בהם דוראנט השתתף מאז הצטרף מברוקלין נטס לפני חודשיים והיא בעיצומו של רצף של שבעה ניצחונות, רגע לפני שהפלייאוף יוצא לדרך. באשר לדוראנט, ב-27 המשחקים האחרונים בהם שיחק ניצחו קבוצותיו ב-25 משחקים.

קווין דוראנט, פיניקס
12 נקודות ברבע האחרון נגד דנבר. דוראנט | אימג'בנק GettyImages, Chris Coduto

דוראנט רשם 41 דקות ולא מן הנמנע שינוח הלילה במשחק הקרוב נגד לוס אנג'לס לייקרס, לאור העובדה שפיניקס מובילה בשלושה ניצחונות על גולדן סטייט ועל לוס אנג'לס קליפרס כשנותרו שני משחקים לתום העונה הסדירה. KD נשאל על הדקות הרבות שקיבל הלילה והשיב: "הרגשתי טוב במשחק וזה תמיד כיף להיכנס לדקות האחרונות. אני אוהב את המספר ארבעים, אני אוהב לשחק באיזור הזמן הזה. היינו צריכים לספק תצוגה משכנעת, אז זה היה טוב בשביל כולנו".

לאחר מכן, בחשבון הטוויטר שלו, עקץ דוראנט את ההחלטה להעניק את תואר מצטיין העונה ופרסים נוספים רק למי ששותף לפחות ב-65 משחקים: "זה לא נחשב, הוא לא שיחק 65 משחקים", כתב דוראנט על ציוץ של העיתונאי שיין יאנג שפרסם את הסטטיסיטקה האדירה של KD ב-47 משחקים העונה.

דוראנט עוקץ את הליגה

לא רק דוראנט כיכב הלילה, אלא גם כריס פול שקבע שיא קריירה של שבע שלשות בדרך לניצחון, במשחק שבו דווין בוקר אמנם דייק בכל שמונה הזריקות שלקח מקו העונשין וגם מסר שמונה אסיסטים, אבל מהשדה קלע רק שלוש זריקות מ-12 ניסיונות. "זה היה משחק מוזר, עם עליות וירידות", אמר פול בסיום, "אני חושב שבכל משחק אנחנו לומדים על עצמנו עוד משהו. שיא שלשות? אני חושב שיכולתי לקלוע יותר, אבל אנחנו קבוצה שעדיין מתחברת, יש לנו דרך חדשה ואני משחק עם שחקנים שבאופן קבוע קולעים בספרות כפולו. אלה משחקים שאנחנו זקוקים להם".

דוראנט שיבח את פול כשאמר: "אנחנו זקוקים ל-CP שיקרא את המשחק כמו שהוא יודע ועושה מאז המכללות, אפילו מהתיכון. כל מה שצריך ונדרש במשחק, הוא עושה".