זה מה שקורה כשמאמינים בראסל ווסטברוק? "אני עושה הכל על המגרש"

play
ותודה למאמן. ווסטברוק | GettyImages, Christian Petersen
מירוטיץ' בלט, ברצלונה חגגה על ריאל מדריד בקלאסיקו 03:13

ווסטברוק קיבל תמיכה מהמאמן למרות ערב קליעה גרוע, וגמל במהלכים מנצחים מול פיניקס. קוואי: "זה כדורסל פלייאוף". דוראנט ובוקר מבינים: "לא הולך להיות קל"

(גודל טקסט)

לקאווי לאונרד היה ערב קליעה נהדר, לראסל ווסטברוק היה ערב קליעה חלש, אבל שניהם סיימו ככובי המשחק הלילה (ראשון), שבו לוס אנג'לס קליפרס גברה 110:115 על על פיניקס סאנס בפתיחת סדרת הפלייאוף.

לאונרד קלע 38 נקודות, כולל שתי שלשות מכריעות, בעוד ווסטברוק נתן תרומה משמעותית בכל התחומים מלבד לקליעה. הגארד הוותיק קלע רק 3 מ-19 מהשדה, אבל סיים עם 9 נקודות, 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות. "כל הקריירה שלי, אני מתגאה בכל עונה בכך שאני עושה הכל על המגרש", אמר ווסטברוק. "כל מה שצריך ממני כדי לנצח את המשחק, אני אעשה את זה".

דווין בוקר מול קוואי לאונרד, פיניקס סאנס מול לוס אנג'לס קליפרס
הסדרה התחילה. בוקר | רויטרס

זה בדיוק מה שקרה ב-30 השניות האחרונות. ווסטברוק קלע שתי זריקות עונשין כשנותרו 17.7 שניות והעלה את קבוצתו ליתרון שלוש נקודות, ואז חסם את ניסיון הליי-אפ של דווין בוקר בצד השני כדי לתת לקליפרס את הכדור כשנותרו 10.1 שניות.

הסאנס פיגרו 109:103 כשנותרו 1:33 אבל קלעו את חמש הנקודות הבאות. הקליפרס הצליחו לקחת כמה ריבאונדים בהתקפה בכדור שלאחר מכן, לפני שווסטברוק קלע את זריקות העונשין הקריטיות שלו.

"לעשות מהלכים מכריעים, לגעת בכדורים, חטיפות, ריבאונד התקפה, להכניס אותנו לקצב ולסדר – זה כדורסל פלייאוף", אמר לאונרד על ראס. "אולי אין לך את ערב הקליעה הכי טוב, אבל אתה חייב להשפיע על המשחק בצורה כלשהי והוא עשה את זה הלילה".

המאמן טיירון לו אמר על ווסטברוק: "אמרתי לו במהלך המשחק, 'הנקודות שלך זה לא מה שחשוב, אל תהיה מתוסכל מזה שאתה מחטיא, אתה תורם לנו הרבה יותר מנקודות למשחק. אל תיתן לזה להשפיע על המשחק שלך'". ואן, ווסטברוק המחויך אמר בסיום: "אעשה כל מה שיבקשו ממני, אני פשוט אסיר תודה שהמאמן טיי לו והצוות שלו מאמינים בי".

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס קליפרס
ותודה למאמן. ווסטברוק | GettyImages, Christian Petersen
אמא של קווין דוראנט מביטה בבנה המאוכזב
| רויטרס

מנגד, פיניקס המאכזבת נקלעה לפיגור 30:18 אחרי הרבע הראשון. הסאנס קלעו רק ב-31.8% מהשדה ברבע הראשון וקווין דוראנט היה ללא נקודות. דוראנט סיים בסוף עם 27 נקודות, אבל הסאנס הפסידו לראשונה העונה איתו על הפרקט. כידוע, בפברואר פיניקס צירפה את הכוכב שזכה ב-MVP של סדרת הגמר ה-NBA, פציעות הגבילו אותו לשמונה משחקים בלבד, ובכולם פיניקס ניצחה. עד הלילה. "בהחלט היינו רוצים לקבל התחלות טובות יותר, אבל לפעמים זה קורה", אמר דוראנט. "הכל תלוי איך אתה חוזר מזה".

דווין בוקר הוסיף 26 נקודות עבור פיניקס, שתנסה להימנע מנפילה לפיגור 2:0 בבית ביום שלישי. "אנחנו מבינים שזה לא הולך להיות קל", אמר בוקר. "מכאן זה נהיה יותר קשה. כשאני חושב על הפלייאוף הראשון שלי, אז כל הפסד הוא הדבר הגרוע ביותר אי פעם, ובכל ניצחון אתה מרגיש שאתה הולך לנצח את השאר. ככה זה הולך הפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי