דוק ריברס פוטר מפילדלפיה, בודנהולצר וד'אנטוני בין המועמדים

play
נבין אם אתה בלחץ. ריברס | GettyImages, Tim Nwachukwu
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס 00:11

המאמן שילם את מחיר התבוסה במשחק 7 מול בוסטון. גם ניק נרס, מונטי וויליאמס, סם קאסל ופרנק ווגל הוזכרו. מורי: "היה דרוש שינוי"

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

קרוסלת המאמנים ב-NBA בקיץ הקרוב צפויה להיות אינטנסיבית מתמיד. קבוצה נוספת שתצטרך מאמן חדש לקראת העונה הבאה היא פילדלפיה, שלפי דיווחים ב-ESPN פיטרה את דוק ריברס אחרי ההדחה בחצי גמר המזרח מול בוסטון. ריברס מצטרף למונטי וויליאמס, ניק נרס ומייק בודנהולצר, שסיימו את תפקידיהם בפיניקס, טורונטו ומילווקי בהתאמה.

ריברס (61), שהגיע לפילדלפיה ב-2020 אחרי שבע שנים בלוס אנג'לס קליפרס ותשע בבוסטון, הפסיד בחצי גמר המזרח בכל אחת משלוש עונותיו, וכעת יצטרך דריל מורי למצוא מחליף. לפי אדריאן ווז'נראוסקי, המועמדים הם בודנהולצר, נרס, וויליאמס, סם קאסל, פרנק ווגל ומייק ד'אנטוני, ששיתף פעולה בהצלחה רבה עם מורי ביוסטון.

"דוק אחד המאמנים המצליחים בהיסטוריה", אמר מורי. "הוא ייבחר להיכל התהילה ואני מאוד מעריך אותו. אנחנו אסירי תודה על מה שעשה בשלוש העונות שלו כאן ומודים לו על התרומה החשובה למועדון. לאחר שחשבנו על העונה, החלטנו שאנחנו זקוקים לשינויים כדי לשפר את סיכויינו להתחרות על אליפות".

דוק ריברס, מאמן פילדלפיה סיקסרס
נבין אם אתה בלחץ. ריברס | GettyImages, Tim Nwachukwu

עוד ב-NBA

מי תזכה בוומבי? ב-NBA מתכוננים ללוטרי "עם השלכות היסטוריות"
"מוראנט יספוג השעיה ארוכה", קוואמי בראון: "הוא הכי טיפש ב-NBA"
אמביד קרס ומתח ביקורת תמוהה: "אני והארדן לא מסוגלים לנצח לבד"
כמו לברון בשיאו: טייטום הוכיח שהוא באמת "אחד הטובים בעולם"

כשהמאמן היוצא נשאל לאחר התבוסה במשחק 7 האם הוא רואה את עצמו נשאר בסיקסרס, השיב: "כן. יש לי חוזה לשנתיים נוספות. שיחקנו נהדר כל השנה, וההפסד הזה קצת השכיח זאת". ג'יימס הארדן טען כי מערכת היחסים שלו עם ריברס היא "בסדר", בעוד ג'ואל אמביד דווקא נתן גב למאמנו: "הוא היה פנטסטי. הוא עשה עבודה מצוינת, לדעתי".