טרייד משולש: פורזינגיס עבר לבוסטון, טיוס ג'ונס לוושינגטון

play
אבדיה ופורזינגיס | אימג'בנק GettyImages, Jess Rapfogel
"מחוץ לקווים": מוחמד אבו פאני 02:49

הפורוורד הלטבי מצטרף לסלטיקס החזקים, שהעבירו את מרכוס סמארט לממפיס. הקבוצה של דני אבדיה מקבלת את הרכז המצוין שסיפק בעונה שעברה מספרים מרשימים של 16.4 נקודות והוסיף 8.1 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA החלו לפעול לקראת הדראפט שייערך בלילה שבין חמישי לשישי עם הצעות לטריידים אפשריים על בחירות ועם שחקנים רבים שהפכו לחופשיים בימים האחרונים. טרייד גדול התבצע הבוקר כאשר קריסטפס פורזינגיס, הפורוורד של וושינגטון וויזארדס וחברו של דני אבדיה לקבוצה, עובר לבוסטון החזקה בעסקה משולשת שבה מעורבת גם ממפיס.

במסגרת העסקה המשולשת הזו וושינגטון תקבל את טיוס ג'ונס, הרכז המחליף של ממפיס, שיהיה הרכז הפותח בוושינגטון בעוד שממפיס מקבלת את מרכוס סמארט, שהפך לבורג חשוב מאוד בבוסטון בשנים האחרונות.

טיוס ג'ונס סיפק בעונה שעברה מספרים מרשימים של 16.4 נקודות ב-50 אחוז מהשדה והוסיף 8.1 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק ואין ספק שמדובר בחיזוק רציני לעמדה הזו, שנחלשה אחרי העזיבה של בראדלי ביל.

אבדיה ופורזינגיס | אימג'בנק GettyImages, Eric Espada

פורזינגיס, שנבחר רביעי בדראפט 2015 על ידי ניו יורק ניקס, שיחק בה עד 2019 אז עבר לדאלאס מאבריקס במדיה נבחר למשחק האולסטאר ב-2018. בפברואר 2022 הוא עבר לוושינגטון בטרייד ששלח את ספנסר דינווידי ודייויס ברטנס למאבריקס.

פורזינגיס העמיד ממוצעים של 23.2 נק', 8.4 ריב' ו-2.7 אס' ב-32.6 דק' בממוצע למשחק בעונה שעברה ובלעדיו וושינגטון הולכת לקראת עונה של בנייה מחדש והצערת הסגל, שצפוי לעבור שינויים נוספים.

מוראנט וטיוס ג'ונס | אימג'בנק GettyImages, Jared C. Tilton

כך או כך, אין ספק שוושינגטון נבנית מחדש, והיום ציינו בארה"ב בצורה משעשעת שדני אבדיה רק בן 22 אבל כרגע הוא השחקן הכי ותיק בקבוצה.

* חדשות נוספות הגיעו מכיוונו של כריס מידלטון, שניצל את סעיף היציאה בחוזהו והפך להיות שחקן חופשי. מידלטון, שהיה שותף לזכייה באליפות של מילווקי רשם שלוש הופעות באולסטאר ויהיה סחורה מבוקשת מאוד כעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי