סמארט: "הייתי בהלם שבוסטון העבירה אותי, שבוע לפני כן אמרו לי שאשאר"

השחקן שהועבר לממפיס אחרי תשע שנים בירוק, תקף את התנהלות המועדון: "הם ידעו שהם חושבים להעביר אותי אבל לא חשבו ליידע אותי"

(גודל טקסט)

מרכוס סמארט נחשב לאחד השחקנים שהכי מזוהים עם בוסטון בשנים האחרונות. הוא היה חלק מרכזי מאוד בקבוצה שהעפילה לגמר המזרח בעונה החולפת ועונה לפני כן נעצרה רק בגמר ה-NBA על ידי גולדן סטייט. אלא שלמרות זאת הסלטיקס החליטו לוותר עליו הקיץ ושלחו אותו לממפיס בעסקה שהנחיתה במקומו בקבוצה של קריסטאפס פורזינגיס כוכב וושינגטון.

מסתבר שסמארט ממש הופתע מהטרייד הזה ובריאיון בארה"ב הוא חשף את השתלשלות העניינים. "זה היה ממש שוק לגלות את זה בדרך הזו, במיוחד משום ששבוע לפני הטרייד אמרו לי שאנחנו בסדר", אמר סמארט, "אין דיבורים על טרייד איתי ואנחנו בסדר. אני מבין את הצד העסקי של זה. אני זה שתמיד אומר לכולם שאי אפשר לערב עסקים ודברים אישיים".

מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס
ועדיין, בוסטון יוצאת מהעונה עם ראש מורם. מרכוס סמארט | אימג'בנק GettyImages, Elsa

"לא היו אמינים מולי", הוסיף סמארט, "הם כנראה ידעו שהם חושבים להעביר אותי. הטרייד הזה היה להם בכיס האחורי. עבורי, זה העניין שהם היו צריכים להגיד לי שהם חושבים להעביר אותי. ליידע אותי. במיוחד כששבוע לפני אמרו לי שאשאר".

סמארט רשם ממוצעים טובים של 11.5 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בעונה הסדירה אשתקד, והתעלה בפלייאוף עם ממוצע של 14.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים. בגמר המזרח מול מיאמי הוא היה פקטור משמעותי והצטיין בניצחונות עם 23 ו-21 נקודות במשחק 3 ו-4, אבל הקבוצה הודחה עם תבוסה במשחק החמישי והמכריע. סמארט עובר כעת לממפיס המוכשרת והצעירה, אבל קבוצה שתלויה בעיקר בג'ה מוראנט, אחד השחקנים הטובים בליגה אבל גם הכי בעייתיים ומתוסבכים שיחמיץ את 25 המשחקים הראשונים של הקבוצה בגלל ההשעיה על תקרית האקדח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי